زیدان و استویچکوف علیه امیر عابدزاده شدند

زیدان و استویچکوف علیه امیر عابدزاده شدند

این هفدهمین حضور امیر عابدزاده درون دروازه پونفرادینا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بود. دروازه‌بان ۲۹ ساله ایرانی البته بعد از جام جهانی هم در ترکیب تیمش درخشیده و نمرات بالایی دریافت کرده. او بعد از پایان جام جهانی مقابل لوانته که با تساوی صفر بر صفر تمام شد، نمره ۵/۸ گرفت، برتبر لوگو که پونفرادینا یک بر صفر پیروز شد، نمره ۴/۷ دریافت کرد.

کد خبر : ۱۱۹۵۷۸
بازدید : ۳۲۶

عابدزاده مقابل ایبار با کسب نمره ۶/۹ سومین بازیکن برتر پونفرادینا بود، اما چه سود که تیمش نتوانست به امتیاز برسد.

پونفرادینا بعد از تغییر سرمربی نتایج درخشانی کسب کرد و بعد از جام جهانی در ۵ بازی ۸ امتیاز به دست آورد. این تیم در هفته بیست و چهارم لیگ دو اسپانیا میزبان ایبار بود و مقابل صدرنشین جدول با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تنها گل این دیدار را استویچکف در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند. نکته جالب اینکه درون دروازه ایبار هم لوکا زیدان حضور داشت که به دلیل سیو‌های فراوانی که انجام داد، توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص بدهد.

این هفدهمین حضور امیر عابدزاده درون دروازه پونفرادینا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بود. دروازه‌بان ۲۹ ساله ایرانی البته بعد از جام جهانی هم در ترکیب تیمش درخشیده و نمرات بالایی دریافت کرده. او بعد از پایان جام جهانی مقابل لوانته که با تساوی صفر بر صفر تمام شد، نمره ۵/۸ گرفت، برتبر لوگو که پونفرادینا یک بر صفر پیروز شد، نمره ۴/۷ دریافت کرد، مقابل میراندس و در روز شکست ۲ بر یک پونفرادینا نمره ۳/۶ را به خود اختصاص داد، برابر ویارئال ب در هفته بیست و دوم و در شرایطی که پونفرادینا برنده بود، نمره ۵/۹ را از کارشناسان دریافت کرد، هفته قبل مقابل تنه‌ریف که صفر بر صفر شد، نمره ۵/۷ گرفت و در نهایت برابر ایبار در همین هفته نمره ۶/۹ را به خود اختصاص داد.

عابدزاده مقابل ایبار با کسب نمره ۶/۹ سومین بازیکن برتر پونفرادینا بود، اما چه سود که تیمش نتوانست به امتیاز برسد. میانگین نمرات امیر عابدزاده بعد از جام جهانی ۷/۱ است که نشان از آمادگی بالای او دارد. او در این مدت توانسته دروازه‌بان مطمئنی برای پونفرادینا باشد و در ترکیب تیمش بدرخشد. هر چند پونفرادنیا در پایان هفته بیست و چهارم و با کسب ۲۵ امتیاز در رده نوزدهم لیگ ۲۲ تیمی سگوندا قرار دارد و خطر سقوط را تا حدودی حس می‌کند.

امیر عابدزاده هم بعد از اینکه در جام جهانی فرصت عرض اندام به دست نیاورد، حالا انگیزه بسیاری دارد تا بتواند اعتماد سرمربی آینده تیم ملی را به خود جلب کند و به دروازه ایران برگردد. اتفاقی که در دوره مربیگری دراگان اسکوچیچ شاهد آن بودیم و عابدزاده توانست از علیرضا بیرانوند سبقت بگیرد و به ترکیب اصلی برسد.

منبع: ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید