(عکس) مرسدس محصولات جدید خانواده CLA را نمایش داد

(عکس) مرسدس محصولات جدید خانواده CLA را نمایش داد

اگر طرفدار برند مرسدس بنز باشید، در جریان هستید که این کمپانی علاقه خاصی به استفاده از کد رنگ‌های اختصاصی آبی در بدنه و همچنین تریم داخلی کابین دارد و این رویکرد یک رسم باسابقه برایش محسوب می‌شود.

کد خبر : ۱۱۹۵۸۷
بازدید : ۸۶۶۵

مرسدس بنز از نسخه جدید کلاس CLA رونمایی کرد. آنچه در این میان خودنمایی می‌کند، حضور نسخه شوتینگ برک است که جذابیت‌های طراحی آلمانی را بیش از هر زمان نمایان ساخته است.

در قسمت دماغه مشاهده می‌کنیم که گرافیک داخلی چراغ‌های اصلی جلو بروزرسانی شده و ترکیب موفق تری از ال ئی دی و هالوژن را ارائه می‌دهد. ۲ کد رنگ جدید نیز توسط مرسدس معرفی شده که با نام‌های هایپربلو و اسپکترال بلو شناسایی می‌شوند.

اگر طرفدار برند مرسدس بنز باشید، در جریان هستید که این کمپانی علاقه خاصی به استفاده از کد رنگ‌های اختصاصی آبی در بدنه و همچنین تریم داخلی کابین دارد و این رویکرد یک رسم باسابقه برایش محسوب می‌شود. برای مثال به دلبری‌های این آبی زیبا در بنز دبلیو ۱۲۴ مدل ۱۹۸۹ نگاه کنید:

(عکس) مرسدس محصولات جدید خانواده CLA را نمایش داد

مرسدس بنز CLA جدید با رینگ ۱۷ اینچی از خط تولید خارج می‌شود، اما برای مشتریان ۳ مدل اختصاصی رینگ ۱۹ اینچی به عنوان آپشن در نظر گرفته شده است.

سپر اصلی جلو نیز مقداری تغییر شکل یافته و این تجدیدنظر در طراحی اختصاصی جلوپنجره کرومی مرسدس نیز مشاهده می‌شود. در قسمت عقب خودرو نیز از دیفیوزر جدید با خروجی‌های اگزوز دوقلو (به تریم بستگی دارد) استفاده شده است.

کابین جذاب CLA میزبان دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتال با تراکم پیکسلی بالا و همچنین دریچه‌های کرومی دایره‌ای سیستم تهویه است که به نوعی امضای مرسدس در قسمت کابین خودرو محسوب می‌شوند.

مرسدس بنز CLA

آخرین نسخه از دستیار هوشمند ام باکس، سیستم صوتی حرفه‌ای از برند برمستر و دالبی اتمز و بسیاری جزئیات دیگر نیز در کابین مشاهده می‌شوند.

خانواده CLA شامل تریم‌های متنوعی می‌شود که در تصاویر اشاره شده است:

CLA ۳۵ در بخش پیشرانه از تپنده ۲ لیتری توربوشارژ با ۳۰۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر استفاده می‌کند.

تریم آ ام گ CLA ۴۵ اس از موتور ۲ لیتری توربودوقلو با ۴۲۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر استفاده می‌کند.

CLA ۳۵ و ۴۵ اس شوتینگ برک مجهز به سامانه تمام چرخ محرک و جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه هستند.

مرسدس ادعا می‌کند که CLA ۴۵ اس طی ۴.۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

این نمونه‌ها همگی از سیستم هیبرید ملایم ۴۸ ولتی استفاده می‌کنند.

اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک در وب سایت مرسدس بنز قرار خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید