واکنش مالک فیسبوک به درخواست عجیب کانی وست

مارک زاکربرگ به شیوه‌ غیرمستقیم پاسخ درخواست کمک کانی وست خواننده سرشناس آمریکایی را داد.

کد خبر : ۱۱۹۶۸
بازدید : ۱۲۴۷
مارک زاکربرگ به شیوه‌ غیرمستقیم پاسخ درخواست کمک کانی وست خواننده سرشناس آمریکایی را داد.

به گزارش خبرآنلاین، کانی وست خواننده سرشناس سیاه‌پوست آمریکایی در طول پایان هفته گذشته ادعا کرد که 53 میلیون دلار بدهی دارد و از بنیان‌گذار و مالک بزرگترین شبکه‌ اجتماعی مجازی جهان درخواست کرد که یک میلیارد دلار روی ایده‌های او سرمایه‌گذاری کند.

او در یک سری از پیام‌های توئیتری نوشت: «مارک زاکربرگ یک میلیارد دلار روی ایده‌های کانی وست سرمایه‌گذاری کن.» او در این پیام خودش را بزرگترین هنرمند زنده و بزرگترین هنرمند کل دوران‌ها می‌داند.

پس از این سلسله توئیت‌ها همه منتظر واکنشی از سوی مدیر فیسبوک بودند، اما زاکربرگ هیچ چیزی در این باره نگفت، بلکه پاسخ کانی وست را به شیوه‌ای هوشمندانه داد.

او پست فیسبوکی یکی از کارمندان سابق این شبکه اجتماعی درباره درخواست کانی وست را لایک کرد و همین کار موضع زاکربرگ در این رابطه را آشکار کرد.

استیون گریم مهندس نرم‌افزار و کارمند سابق فیسبوک در حساب کاربری فیسبوکی خود خطاب به کانی وست نوشته است: «کانی وست عزیز: اگر خواستار دریافت کمک یک میلیارد دلاری از مدیر فیسبوک هستی، نباید این درخواست را در توئیتر عنوان کنی.»

البته گریم چندی بعد این پست فیسبوکی را پاک کرد، اما همین زمان کوتاه هم برای واکنش زاکربرگ و انتشار آن در رسانه‌ها کافی بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید