فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱؛ این وضعیت پایدار نیست!

فال روزانه و طالع بینی امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱؛ این وضعیت پایدار نیست!

در ساعات پس از ظهر، حس نوظهور استقلال را در وجودتان تجربه می‌کنید و شانس و فضیلت در خانه شما را می‌زنند. از این نعمات هستی نهایت استفاده را ببرید.

کد خبر : ۱۱۹۷۳۰
بازدید : ۹۱۴۶

فرادید | امروز در نتیجه‌ی ارتباط ونوس با پلوتو، احساسات و تمایلات شما شدت می‌گیرند. شما می‌خواهید به همه چیز برسید، فارغ از هزینه‌ها و عواقب آن! متاسفانه، کشمکش بر سر قدرت و مثلث‌های عشقی هنگام غروب آشکار می‌شوند. با این حال، اگر انتخاب کنید راه اصلی (صراط مستقیم) را انتخاب کنید و خودتان را غرق داستان‌های نمایشی دیگران نکنید، می‌توانید بر موانع غلبه کنید.

برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست! پیوند ماه و نپتون شهود شما را افزایش، اما عقلانیت شما را کاهش می‌دهد و دلیل آن، حس قوی شقفت و کمال‌طلبی این سیارات است.

اما این وضعیت پایدار نیست و به واقعیت بازمی‌گردید. در ساعات پس از ظهر، حس نوظهور استقلال را در وجودتان تجربه می‌کنید و شانس و فضیلت در خانه شما را می‌زنند. از این نعمات هستی نهایت استفاده را ببرید.

احساسات شما آماده انفجار هستند و آن جرقه‌ای که انتظارش را می‌کشیدید، در حال روشن شدن است. مهار این همه انرژیِ آتشین دشوار است. شاید امروز پر از اتفاقات غیرمنتظره و شانس در حیطه‌ی عشق باشد. زمان آن است که احساسات‌تان را بیرون بریزید، البته به شرط این که این برون‌ریزی احساسات شما را گرم کند نه اینکه شما را بسوزاند!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید