فال ابجد امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ از لاک خودتان بیرون بیایید

فال ابجد امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ از لاک خودتان بیرون بیایید

فال ابجد امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

کد خبر : ۱۱۹۹۲۸
بازدید : ۱۳۲۳۷

فرادید | انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۶ بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ج ج
یادتان که نرفته در این دنیا همان چیز‌هایی برای ما اتفاق می‌افتند که خود ما فکر می‌کنیم برایمان اتفاق خواهند افتاد؟ همیشه شنیده اید که نگرش ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما امروز حقیقت داشتن آن را به چشم خواهید دید. در پایان روز در روزنامه و یا از طریق اینترنت ببینید چه فیلم‌هایی روی پرده سینما هستند، شاید بتوانید با عشقتان یک فیلم رمانتیک تماشا کنید.

اردیبهشت: آ ج ب
شخصیت و ذهنیت شما به حالت عادی خود باز خواهد گشت و دنیا و زندگی را همچون یک ماجراجویی خوشایند و پر هیجان خواهید دید. بعد از پشت سر گذاشتن این حالت آزار دهنده خواهید توانست با ذهنی باز و خیال راحت تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید. امشب تا دیر وقت با دوستانتان دور هم بنشینید و بخندید و هر چقدر که دلتان می‌خواهد غذا بخورید!

خرداد: آ د ج
امروز شما احساس می‌کنید که نادیده گرفته شده اید و برای کسی اهمیتی ندارید. انگار همه دست به دست هم داده و بر علیه شما با هم متحد شده اند! راستش را بخواهید هیچ اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهد دیگران را به دشمنان قسم خورده شما تبدیل کند. در واقع مشکل خود شما هستید که امروز کمی بیش از اندازه حساس شده اید!

تیر: ج ج د
شاید در ابتدا ندانید از کجا شروع کنید و اوضاع کمی گیج کننده به نظر برسد، اما همین که شروع به حرف زدن کنید خودتان هم از مقدار دانسته هایتان و تأثیری که ذکاوت، خوش رفتاری و رفتار اجتماعیتان می‌تواند روی دیگران داشته باشد شگفت زده خواهید شد. اگر هنوز مجرد هستید این کار شما می‌تواند فردی که امروز همین دور و بر است و توجهتان را به خود جلب کرده است را تحت تأثیر قرار داده و حتی او را به شما علاقه‌مند کند.

مرداد: د ب ب
اکنون برای شروع‌های تازه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و با مراجعه با دنیای درونتان خواهید توانست زخم‌هایی که می‌توانند در آینده به پیشرفت شما صدمه بزنند را درمان کنید. امروز شاید به طور ناخواسته کمی در کار‌های اطرافیانتان دخالت کنید و این کار شما اصلا به مذاق آن‌ها خوش نخواهد آمد، بهتر است امروز توصیه هایتان را برای خودتان نگه داشته و کاری به کار کسی نداشته باشید.

شهریور: ب ب ج
فکر نکنید که مجبور هستید رفتاری بر خلاف میل خود داشته باشید. اگر واقعا به تنهایی نیاز دارید همان کاری را بکنید که دلتان می‌خواهد. گاهی انسان با خودش بیشتر از هر شخص دیگری خوش می‌گذراند. اگر تا غروب حال و هوایتان تغییر کرد و خواستید با دوستانتان باشید که چه بهتر، در غیر این صورت خواندن یک کتاب متناسب با احساس فعلیتان می‌تواند ایده خوبی باشد.

مهر: آ ب ب
به احتمال زیاد مجبور خواهید شد از لاک خودتان بیرون آمده و با دیگران ارتباط برقرار کنید، زیرا برای پیش بردن کارهایتان به توصیه‌ها و اطلاعات آن‌ها نیاز خواهید داشت و خودتان به تنهایی نمی‌توانید همه کار‌ها را انجام دهید. سعی کنید این حال روحیتان را در برخورد با همسر و فرزندانتان منعکس نکنید. آن‌ها دلیل اصلی این بی حوصلگی شما را نمی‌دانند و ممکن است از دست شما ناراحت شوند.

آبان: د د ج
حال و هوای رمانتیکی در امروز نهفته است که باید از آن بهره ببرید. اگر کسی را دوست دارید امروز فرصتی فوق العاده برای بیان احساساتتان نسبت به او خواهد بود. اگر قصد دارید از او تقاضای ازدواج کنید بهتر است یک میز دو نفره در یک رستوران شیک رزرو کنید که با شمع و گل تزیین شده باشد، این کار میزان اثرگذاری درخواستتان را خیلی بیشتر خواهد کرد و خاطره آن در تمام سالیانی که قرار است در کنار هم زندگی کنید در ذهن هر دویتان باقی خواهد ماند.

آذر: ب ب د
اولین چیزی که باید یاد بگیرید این است که صبور باشید. عجله در شروع کردن مسابقه تنها باعث خواهد شد که به دلیل تخلف از دور مسابقه خارج شوید، پس فعلا فقط خودتان را آماده کنید تا زمان مناسب فرا برسد. به جای این که در محل کارتان از رفتار‌های همه ایراد بگیرید بهتر است اول یک بار خودتان و عملکردتان را مورد بازرسی قرار دهید، شاید به این نتیجه برسید که در واقع آن‌ها دارند شما را تحمل می‌کنند و باید در رویکردتان تغییر ایجاد کنید.

دی: د آ ج
حالا دیگر وقت آن رسیده است که با هدف گذاری برای خودتان و پیش رفتن بر اساس برنامه‌هایی که خودتان برای زندگیتان در نظر گرفته اید، به آن‌ها ثابت کنید که اشتباه می‌کنند. البته در مورد رابطه عاطفیتان بهتر است کمی دست به عصا جلو بروید و ناگهان تصمیم نگیرید محکم در برابر عشقتان ایستاده و مدیریت این رابطه را در دست بگیرید.

بهمن: ج ج آ
نهایت کاری که از دست آن‌ها بر می‌آید این است که دور هم نشسته و در حضور شما و حتی پشت سرتان، شما و کارهایتان را ندانسته مورد قضاوت قرار بدهند. شما امروز دچار یک نوع احساس نگرانی شده اید که باعث می‌شود نسبت به موقعیت‌هایی که در حالت عادی برایتان اهمیتی نداشته اند واکنش‌های تندی از خودتان نشان بدهید. هیچ کس نمی‌تواند به خوبی خود شما برای رهایی از این بحران روحی و عاطفی به شما کمک کند، پس به دیگران تکیه نکنید و خودتان دست به کار شوید.

اسفند: د د د
اگر خطری شما را تهدید کند غریزه شما خیلی خوب آن را احساس خواهد کرد، پس اگر در شرایطی قرار گرفتید که احساس امنیت نمی‌کردید خودتان را از آن نجات دهید. حتی اگر واقعا خطری در کار نباشد هم وقتی در محیطی قرار بگیرید که در آن احساس امنیت نمی‌کنید سطح عملکرد شما به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت. توجه به احساساتتان می‌تواند به شما نسبت به شروع یک رابطه عاطفی که از آغاز محکوم به فنا است نیز هشدار دهد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید