"همسر ال‌چاپو" افشا کرد

"همسر ال‌چاپو" افشا کرد

خواکین گوسمان ملقب به «ال چاپو» پیش از دستگیری در سال جاری میلادی، توسط پلیس تحت تعقیب قرار داشت. شایعات بسیاری پیرامون زندگی خصوصی او وجود دارد، اما همسر ال چاپو پنج نکته در مورد زندگی او افشا کرده است.

کد خبر : ۱۲۳۰۸
بازدید : ۵۰۴۳۲


فرادید | خواکین گوسمان ملقب به «ال چاپو» پیش از دستگیری در سال جاری میلادی، توسط پلیس تحت تعقیب قرار داشت. شایعات بسیاری پیرامون زندگی خصوصی او وجود دارد، اما همسر ال چاپو پنج نکته در مورد زندگی او افشا کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از بی بی سی انگلیسی، بر اساس گفته‌ها و شنیده‌ها، او یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. گوسمانِ 61 ساله دو مرتبه از زندان‌های فوق امنیتی گریخته است.

او پس از اولین فرار از زندان، 13 سال فراری بود. در این مدت با دختر 18 ساله مکزیکی به نام «اِما کورونل» ازدواج کرد. ال چاپو در فوریه 2014 میلادی و در حالی که با همسرش مشغول خوش گذرانی در کنار سواحل مکزیک بود، دستگیر شد.

او بار دیگر در ژوئیه 2015 از زندان فرار کرد، ولی این بار تنها شش ماه توانست بیرون از زندان باشد و دوباره دستگیر شد.

روز یکشنبه، شبکه تله موندو، تلویزیون اسپانیایی زبان ایالات متحده، با خانم کورونل به گفتگو پرداخت و او حقایقی را از زندگی با همسرش برملا کرد. پنج نکته اصلی خانم کورونل را در ادامه بخوانید.

1. طرح ال چاپو برای تبدیل زندگی‌اش به فیلم، چیز جدیدی نیست!
روز پس از دستگیری گوسمان، مقاله‌ای به قلم شون پن، بازیگر هالیوودی، در مجله رولینگ استون به چاپ رسید که او در آن نحوه ملاقات با سلطان قاچاق جهان را شرح داده بود.

این دو توسط هنرپیشه خانم مکزیکی «کاته دل کاستیو» با یکدیگر در ارتباط بودند. پیام‌ها مبادله شده بین آن‌ها که توسط مقامات مکزیک منتشر شد، نشان می‌دهد که گوسمان تمایل داشته زندگی‌اش به یک فیلم تبدیل شود.

پنج نکته‌ای که
تصویر ال چاپو بر روی تی‌شرت‌ها وجود دارد؛ او با عبارت «رئیسِ روسا» خطاب قرار داده شده است

خانم کورونل اما می‌گوید که این ایده نتیجه دیدار گوسمان با کاستیو و شون پن نبوده است، چرا که او از سال‌ها قبل چنین ایده‌ای را در سر داشته است. او می‌گوید: «از همان وقتی که ما با هم آشنا شدیم، او ایده فیلم را مطرح می‌کرد.»

2. ال چاپو سرچشمه آرامش است
اولین آشنایی خانم کورونل با گوسمان به یک مهمانی در مزرعه در سال 2006 برمی‌گردد. خانم کورونل آن موقع تنها 17 سال داشت. او همراه دوستش به مهمانی رفته بود که نظر ال چاپو را به خود جلب کرد. او می‌گوید: «لبخند او به من باعث شد به شکل عجیبی آرامش داشته باشم. تا حالا ندیده‌ام که او اعصابش به هم بریزد یا زودرنج باشد.»

پنج نکته‌ای که
شون پن در مورد ال چاپو گفته که در «کاریزمای ال چاپو» شکی نیست

این اتفاق برای بازیگر مکزیکی نیز رخ داد. در پیام‌های منتشر شده، گوسمان به او اطمینان داده که در صورتی که او به محل اخفای آن‌ها برود، هیچ اتفاقی برایش رخ نخواهد خواهد. ال چاپو گفته بود: «تو در جهان بهترین هستی. من مثل چشمانم از تو محافظت می‌کنم.» خانم کاستیو نیز در پاسخ به او گفته بود: «واقعا برایم تکان دهنده بود که تو گفتی از من مراقبت خواهی کرد، زیرا تاکنون کسی از من محافظت نکرده است.»

3. او اهل خودنمایی نیست
ال چاپو از همسرش خانم کورونل 26 سال بزرگتر است. از خانم کورونل پرسیده شده که ال چاپو چه هدیه‌ای برای او خریده تا دلش را به دست آورد؟ او جواب داد که «نحوه صحبت کردن او قلب مرا به دست آورد. او هرگز کادوهای هزار دلاری و مجلل برای من نخرید. او با رفتارش اعتماد مردم را به خود جلب می‌کند. او آدم دوست داشتنی است و با همه نشست و برخاست دارد.»

خانم کورونل همچنین نسبت به شایعه مطرح شده از سوی رسانه‌ها در خصوص مراسم ازدواجش با ال چاپو و حضور مقامات سیاسی مکزیک در آن گفت که چنین چیزی صحت ندارد.

پنج نکته‌ای که
خواکین گوسمان کسی نیست که هدیه‌های هزار دلاری و مجلل بدهد

او گفت: «فقط خانواده من در مراسم عروسی بودند و ساکنین مزرعه. آن عروسی خیلی ساده و در ابعاد کوچک برگزار شد... من تا حالا هیچ سیاست‌مداری را اطراف او ندیدم.» خانم کورونل همچنین می‌گوید که آن‌ها برای ماه عسل به جایی سفر نکردند. البته این مسئله می‌تواند به حکم دستگیری بین‌المللی او نیز مربوط باشد.


4. همسر ال چاپو آدم حسودی نیست
آنابل هرناندس، مجری شبکه تله موندو از خانم کورونل پرسید که در مورد پیام‌های رد و بدل شده بین گوسمان و کاته دل کاستیو، بازیگر مکزیکی، چه فکری می‌‎کرد؟ اما همسر ال چاپو گفت: «من هیچ فکر بدی نکردم. من هرگز به خانم کاستیو حسادت نکرده‌ام و بازی او را تحسین می‌کنم.»

خانم کورونل همچنین از شایعات مطرح شده پیرامون بی‌اعتبار بودن ازدواجش متعجب شده است. مسئولان زندان آلتیپلانو که ال چاپو در آن نگهداری می‌شود، مانع ورود خانم کورونل به زندان شدند. آن‌ها گفتند که هیچ سند و مدرکی در مورد طلاق ال چاپو از همسر قبلی‌اش در دست نیست.

پنج نکته‌ای که
کاته دل کاستیو موجب حسادت همسر ال چاپو نشده است

5. ال چاپو مثل بقیه آدم‌ها است
همسر ال چاپو در طول مصاحبه چندین مرتبه تاکید کرد که «همسرش یک آدم معمولی است.» او گفت که شوهرش «آدم باهوشی» است، اما تحصیلات چندانی ندارد و «از زندگی درس گرفته است. خانم کورونل می‌گوید: «او مثل تمام آدم‌ها زندگی می‌کند.»

مجری شبکه تله موندو در سوالی جالب از خانم کورونل پرسید که اگر پیش از ازدواج از شغل گوسمان باخبر بود، حاضر بود که با او ازدواج کند؟ خانم کورونل در پاسخ گفت «خیر.»

علیرغم اعترافات گوسمان (ال چاپو) در ویدیوی منتشر شده از مجله رولینگ استون، خانم کورونل می‌گوید: «خب راستش، من متقاعد نشده‌ام که او در کار قاچاق مواد مخدر است.» خانم کورونل همچنین در مورد آن ویدیو می‌گوید که قرار نبود عمومی شود و «باید مجددا تنظیم می‌شد.»

پنج نکته‌ای که
او کاملا معمولی است

بازجویان آمریکایی و مکزیکی به ال چاپو چندین اتهام زده‌اند که خانم کورونل نیز به آن‌ها واکنش نشان داد. او می‌گوید: «نمی‌دانم آن‌ها بر چه اساسی به گوسمان می‌گویند که به خون تشنه است و یا نژاد پرست است. به نظرم اصلا منصفانه نیست که این اتهامات به او زده شود. برایش مهم نیست که سر کدام میز می‌نشیند، او هر چه جلویش بگذارند می‌خورند؛ او کاملا معمولی است.»

منبع: BBC World
ترجمه: وبسایت فرادید
مترجم: سبحان شکری


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید