افشای تلاش‌های کیم جونگ ایل به منظور تقویت قوای جنسی!

افشای تلاش‌های کیم جونگ ایل به منظور تقویت قوای جنسی!
کد خبر : ۱۳۵۹۸
بازدید : ۹۷۵۲
افشای تلاشهای کیم جونگ ایل به منظور تقویت قوای جنسی

فرادید | در حالی که مردم کرۀ شمالی در دهۀ 90 با یک قحطی بسیار شدید دست و پنجه نرم می‌کردند، دانشمندان در یک موسسه پیشرفته مشغول یافتن راههایی برای افزایش طول عمر کیم جونگ ایل، رهبر وقت این کشور، و همچنین تقویت قوای جنسی وی بودند. اینها از افشاگری‌هایی هستند که یکی از فراریان از این کشور روز جمعه انجام داد.

به گزارش فرادید به نقل از نیوزویک، در اوایل دهۀ 1990، دانشمندان این کشور به دانمارک فرستاده شدند تا راههایی برای بهبود لطافت فیلۀ گوساله در کرۀ شمالی پیدا کنند، چرا که کیم جونگ ایل معتقد بود که این گوشت زیادی سفت است. اینها را کیم هیونگ سو، بیولوژیستی که 6 سال در آن مرکز کار کرده، گفته است.

او در یک کنفرانس حقوق بشری در لندن گفت که 130 دانشمند کرۀ شمالی که از بهترین دانشگاهها انتخاب شده بودند، در این مرکز که به منظور افزایش سلامت و طول عمر موسس کرۀ شمالی یعنی کیم ایل سونگ و پسرش ایجاد شده بود، کار می‌کردند. کیم جونگ ایل، پسر کیم ایل سونگ، در سال 1994 قدرت را بدست گرفت و در سال 2011 مرد.

دانشمندان این مرکز وظیفه داشتند تا با استفاده از موادی نظیر آلت تناسلی شیرهای نر و همچنین داروهای گیاهی سنتی، برای آقای کیم جونگ ایل، داروهای تقویت قوای جنسی تهیه کنند.

همچنین از آنها خواسته شده بود تا سیگار محبوب رهبر کشور که مارک غربی "راتمن" بود را با استفاده از توتون وارد شده از آفریقا تولید کنند.

دانشمندان این مرکز قسم خورده بودند که اسرار را حفظ کنند و حق صحبت در مورد کارشان را حتی با خانواده خود نداشتند. این موسسه توسط نگهبانان مسلح و فنسهای الکتریکی محصور شده بود.

آقای هیونگسو می‌گوید که این مرکز در دورانی فعالیت می‌کرد که صدها هزار نفر از مردم کرۀ شمالی با گرسنگی دست به گریبان بودند.

او می‌گوید که هیچ تصوری از گستردگی قحطی نداشته تا اینکه در سال 1998 به شهر خودش بازگشته و با اجسادی که در خیابان افتاده بودند، مواجه شده است.

تخمین زده می‌شود که میلیونها نفر در جریان آن قحطی جان خود را از دست داده باشند.

هیونگسو می‌گوید که همه می‌دانستند کیم جونگ ایل مشروبخوار و سیگاری بوده و دوست دختران جوان داشته است.

او می‌گوید: "برخی از مسائل مربوط به سلامت که کیم جونگ ایل شخصاً نگرانشان بود، به عملکرد قلب، دیابت، سل و همچنین قوای جنسی‌اش مربوط می‌شد و بنابراین اینها موضوعاتی بود که در تحقیقاتمان بر آنها متمرکز شده بودیم."

هیونگسو می‌گوید که در این مرکز علاوه بر حیوانات بر انسانها نیز آزمایش می‌شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید