زوج جدید سینمای ایران از ازدواج خود گفتند

منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و جدیدترین زوج سینمایی ایران را تشکیل دادند.

کد خبر : ۱۳۷۰۵
بازدید : ۱۹۸۹۷
منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند و جدیدترین زوج سینمایی ایران را تشکیل دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

ناصر همچنین در مورد اتفاق مهم دیگر سال 94 برای خودش گفت: سال 94 برای من، سالی پربار و البته پرکار بود. من از اوایل امسال با فیلم «من سالوادور نیستم» که در کشور برزیل فیلم برداری شد شروع کردم و تا ده روز پیش مشغول کار کردن بودم. امسال به جهت کاری سالی سخت ولی بسیار پربار و مهم در زندگی من بود و بازخورد آن در سال آینده آشکار خواهد شد.

در ادامه این گفتگو، هادی در خصوص سال 94 و اتفاقات مهم در زندگی برای خودش اظهار داشت: در کنار ازدواج من در سال 94، از لحاظ کاری امسال برای من سالی بسیار ویژه بود. فیلم‌ «من سالوادور نیستم» و اکران آن در سینماهای کشور و از آن مهم‌تر ساخت فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان بهترین کار سینمایی من، در این سال رقم خورد. مجموع تمام این وقایع، سال 94 را برای من به سالی ویژه تبدیل شد.

این کارگردان همچنین در خصوص «من سالوادور نیستم» بیان کرد: این فیلم نزدیک به سه هفته است که در حال اکران است و رضا عطاران و یکتا ناصر دو نقش اصلی این اثر را بر عهده دارند. این فیلم به لحاظ جذب مخاطب و رونق گیشه موفق بوده است و در این مدت نزدیک به دو میلیارد تومان فروش داشته که در اسفند ماه این میزان فروش یک رکورد است. شرط من برای ساختن «من سالوادور نیستم» حضور رضا عطاران بود که خوشبختانه این عمل نیز محقق شد. این اثر صرفا برای سرگرمی مردم ساخته شده است و برای مردم لحظات شاد ایجاد می‌کند.

کارگردان «من سالوادور نیستم» در انتهای صحبت‌های خود در مورد حضور کودکان در سینما گفت: حضور این قشر در سینما اتفاق خوبیست اما باید از آن‌ها مراقبت کرد و آن‌ها از تحصیل خود دور نمانند.

در ادامه این گپ و گفت، یکتا ناصر در مورد اتفاقات سینمایی سال 94 و وجود فیلم‌های با کیفیت در سینمای ایران گفت: حضور جوانان در سینمای ایران بسیار حائز اهمیت است و این موضوع در سینمای ایران و در فجر سی و چهارم خود را نشان داد ولی این حرف به این معنا نیست که سینمای ایران در سالی که گذشت پربار بود و باید به این اشخاص تبریک گفت نه به وجود جریان سینمایی در ایران. سینمایی ایران حدی دارد که بیشتر از آن نمی‌تواند جلو برود. کسانی که پوستر «من سالوادور نیستم» را پاره می‌کنند، به طور حتم با نفس سینما مشکل دارند و نمی‌گذارند که سینما پا بگیرد.

همچنین منوچهر هادی و یکتا ناصر پیشاپیش آغاز سال 95 را به مردم ایران تبریک گفتند و برای همه آرزوی امید و آرامش کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید