راز قتل داماد در سینه برادرزن

مرد جوان که پس از قتل شوهرخواهرش جسد او را در صندوق عقب خودرو انداخته و آن را به آتش‌ کشیده بود در کمتر از یک روز دستگیر شد.

کد خبر : ۱۳۷۷۸
بازدید : ۱۳۱۲
مرد جوان که پس از قتل شوهرخواهرش جسد او را در صندوق عقب خودرو انداخته و آن را به آتش‌ کشیده بود در کمتر از یک روز دستگیر شد.

به گزارش همشهری، صبح يكشنبه، 23اسفندماه، مأموران گشت پليس شهرستان ديلم در حوالي يكي از روستاهاي اطراف اين شهر متوجه خودروي كاملا سوخته‌اي شدند كه در بيابان و كنار جاده رها شده بود. آنها كه به ماجرا مشكوك بودند به‌خودرو نزديك شدند و پس از باز كردن در صندوق عقب، با جسد كاملا سوخته فردي روبه‌رو شدند. سوختگي جسد به حدي بود كه هويت او قابل شناسايي نبود.

تنها سرنخي كه در اختيار پليس بود، خودروي او بود كه به‌رغم اينكه كاملا سوخته بود، مأموران توانستند اركان آن را شناسايي كنند و خيلي زود معلوم شد كه خودرو متعلق به مردي اهل شهرستان گناوه است. تيمي از كارآگاهان راهي اين شهر شدند و با شناسايي محل زندگي مقتول به تحقيقات ميداني پرداختند. در اين تحقيقات مشخص شد كه مقتول از مدتي قبل بر سر اختلافات خانوادگي با خانواده همسرش درگيري داشته و احتمالا جنايت از سوي يكي از برادران همسرش رخ داده است.

در ادامه تحقيقات مأموران به يكي از برادران همسر مقتول ظنين شدند و به بازجويي از او پرداختند و در نهايت وي به قتل دامادشان اعتراف كرد. او گفت: به‌دليل اختلافات شديدي كه با دامادمان داشتم نقشه قتلش را كشيدم. ساعاتي قبل سراغ او رفتم و پس از غافلگير كردنش، او را خفه كردم. پس از آن با همدستي برادرم، جسد دامادمان را داخل خودرواش گذاشتيم و آن را به حوالي ديلم برديم و ماشين را به همراه جسد به آتش كشيديم. ما تصور مي‌كرديم كه با اين كار ردي از خودمان به جا نخواهيم گذاشت اما تنها چند ساعت بعد از جنايت نقشه‌مان لو رفت.

به گفته سردار عباس‌زاده، رئيس پليس استان بوشهر، متهم و همدستش دستگير شدند و با قرار قانوني براي ادامه تحقيقات در اختيار اداره آگاهي قرار گرفتند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید