تصاویر/ پاپ به دیدار پناهجویان در یونان رفت

تصاویر/ پاپ به دیدار پناهجویان در یونان رفت

پاپ فرانسیس" رهبر كاتولیك های جهان برای دیدار با پناهجویان اردوگاه"موریا"، با استقبال رسمی "الكسیس چیپراس" نخست وزیر یونان، وارد این كشور شد.

کد خبر : ۱۵۴۳۵
بازدید : ۲۵۹۵
فرادید | پاپ فرانسیس" رهبر كاتولیك های جهان برای دیدار با پناهجویان اردوگاه"موریا"، با استقبال رسمی "الكسیس چیپراس" نخست وزیر یونان، وارد این كشور شد.

به گزارش فرادید، در مراسم استقبال از پاپ فرانسیس، رهبر كلیسای ارتدوكس یونان و نیز اسقف اعظم آتن حضور داشتند. پاپ پس از ورود به "لسبوس" با پناهجویانی كه كه در اردوگاه "موریا"به سر می برند و اكثر آنها از سوریه و عراق از طریق تركیه وارد این جزیره یونانی شدند، دیدار كرد.

این دیدار پنج ساعت به طول انجامید و رهبر کاتولیک های جهان در بازگشت دوازده مهاجر سوری را همراه خود به واتیکان آورد. این پناهجویان سه خانواده مسلمان سوری با شش فرزند بودند که در جریان جنگ سوریه خانه هایشان مورد اصابت بمب قرار گرفته بود. واتیکان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هدف پاپ فرانسیس از این اقدام،‌ "یک خوشامدگویی نمادین" به پناهجویان بوده است. گفته می شود که در پی توافق ماه گذشته میان اتحادیه اروپا و ترکیه برای حل بحران مهاجران، هم اکنون هزاران نفر از مهاجران سوری در جزیره ای در کشور یونان با نام لسبوس سرگردان هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید