ماجرای عکس سرویس دانش آموزان دختر

رئیس آموزش و پرورش منطقه بیرم گفت: جابه‌جایی دانش‌آموزان با استفاده از وسایل و به‌شیوه‌های غیرمتعارف به‌هیچ عنوان مورد تایید نبوده و نیست.

کد خبر : ۱۵۶۹۸
بازدید : ۶۶۹۷
رئیس آموزش و پرورش منطقه بیرم گفت: جابه‌جایی دانش‌آموزان با استفاده از وسایل و به‌شیوه‌های غیرمتعارف به‌هیچ عنوان مورد تایید نبوده و نیست.

به گزارش ایسنا محمود عباسی با اشاره به انتشار عکسی در فضای مجازی در خصوص جابه‌جایی دانش‌آموزان درون صندوق عقب یک‌ خودرو، افزود: اخیرا تصویری در فضای مجازی با زیرنویس "سرویس مدارس منطقه بیرم فارس" منتشر شده بود که بلافاصله موضوع از طریق اداره آموزش و پرورش بیرم بررسی شد.

وی اضافه کرد: پیگیری انجام شده حاکی از آن بوده که خودروی مشاهده شده در تصویر، سرویس مدرسه نیست بلکه خودروی یکی از والدین دانش‌آموزان آن منطقه است و راننده حین انتقال فرزندش به منزل، پس از مشاهده همکلاسی‌های او، به اصرار آنان و تقاضای فرزندش، دانش‌آموزان را در فاصله‌ی کوتاهی جابه‌جا کرده است.

ماجرای عکس سرویس دانش آموزان دختر

عباسی با بیان اینکه در مناطق کوچک اکثر افراد اقوام و خویشاوندان یک‌دیگر هستند، خاطرنشان کرد: نگاه راننده خودرو این بوده که در فاصله کوتاه مدرسه تا منزل،‌ سوار کردن دانش‌آموزان در صندوق عقب خودرو، خطری به‌دنبال نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: مسئولان اداره آموزش و پرورش بیرم مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار پرخطر و غیرمسئولانه این راننده اعلام کرده‌اند و از وی در خصوص تکرار نشدن این اقدام،‌ تعهد گرفته‌اند. چنین رفتارهایی به‌هیچ عنوان مورد تایید آموزش و پرورش نبوده و نیست.

عباسی ادامه داد: بافت بخش بیرم یک بافت روستایی است و در اکثر روستاهای بخش بیرم مدرسه وجود دارد، لذا با توجه به بافت و شرایط منطقه درخواستی برای دایر شدن سرویس مدرسه از سوی دانش‌آموزان و اولیای آنان مطرح نبوده است. در این منطقه، شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری مانند آنچه در شهرها وجود دارد و براساس قانون، متولی سرویس مدارس نیز هستند، نیست، طبیعتا آموزش و پرورش هیچ قراردادی با اشخاص حقیقی یا حقوقی در خصوص جابه‌جایی دانش‌آموزان منعقد نکرده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه بیرم تصریح کرد: قطعا در صورت مشاهده چنین رفتاری، آموزش و پرورش پیگیری از مبادی قانونی را حق خود می‌داند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید