دستگيری عامل مزاحمت برای بانوان اصفهانی

فردي كه با شيوه پنچركردن خودروي بانوان به قصد كمك به آنها نزديك شده و با شگردي خاص براي آنها مزاحمت ايجاد مي‌كرد در عمليات ماموارن پليس امنيت عمومي استان شناسايي و دستگير شد.

کد خبر : ۱۷۹۴۷
بازدید : ۵۵۹۶
فردي كه با شيوه پنچركردن خودروي بانوان به قصد كمك به آنها نزديك شده و با شگردي خاص براي آنها مزاحمت ايجاد مي‌كرد در عمليات ماموارن پليس امنيت عمومي استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ «جهانگير كريمي» معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: چندي پيش از طريق نمايندگان يكي از رسانه‌هاي گروهي استان از وقوع مزاحمت‌هايي براي بانوان با شيوه و شگردي خاص مطلع شديم كه بلافاصله اين موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد مردي 34 ساله با نقشه‌اي پليد در خيابان مرداويج شهر اصفهان در كمين رانندگان زن نشسته و در يك فرصتي كه آنها براي كاري خودرويشان را ترك مي‌كردند اقدام به پنچر كردن آنها كرده و پس از حضور مالكان به قصد كمك به طرفشان مي‌رفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: اين فرد پس از كمي مشغول شدن با خودرو اعلام ناتواني كرده و به بهانه برقراري تماس و مشاوره با يكي از دوستان خود كه آپارتي داشته و نداشتن شارژ تلفن خود از گوشي تلفن همراه مالك خودرو استفاده و با تماس بر روي گوشي خود شماره آنان را به دست مي‌آورده است و به اين ترتيب هربار با آنان تماس گرفته و برايشان ايجاد مزاحمت مي‌كرد.

سرهنگ كريمي گفت: سرانجام با تحقيقات ميداني گسترده و تلاش شبانه روزي،محل اختفاي متهم در يكي از شهرستان‌هاي اطراف اصفهان شناسائي شد و يك اكيپ عملياتي با هماهنگي مقام قضايي به محل اعزام و متهم را طي يك اقدام غافلگيرانه دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: توصيه پليس به بانوان راننده اين است كه در صورت مواجهه با پنچرشدن يا هرگونه مشكل فني در خودروي خود به افراد غريبه اعتماد نكرده و با آشنايان خود يا امداد خودرو‌ها تماس گرفته و از آنان كمك بخواهند و به هيچ عنوان گوشي تلفن همراه خود را كه يك وسيله شخصي و محرمانه است در اختيار ديگران قرار ندهند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید