زیرکی مسافر BRT کار دست سارق داد

زیرکی مسافر BRT کار دست سارق داد

جیب‌بر سابقه‌دار ایستگاه‌های مترو و خطوط BRT چهارراه ولیعصر، انقلاب، امام حسین و... با زیرکی یکی از مالباختگان در لحظات اولیه بعد از سرقت به دام پلیس افتاد.

کد خبر : ۱۷۹۶۰
بازدید : ۲۳۹۴
جیب‌بر سابقه‌دار ایستگاه‌های مترو و خطوط BRT چهارراه ولیعصر، انقلاب، امام حسین و... با زیرکی یکی از مالباختگان در لحظات اولیه بعد از سرقت به دام پلیس افتاد.

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، 25 اردیبهشت 95 یک فقره دستگیری سارق جیب بر توسط عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر به کلانتری 129 جامی اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که سارق پس از سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه در ایستگاه خط BRT چهارراه ولیعصر، متوجه تعقیب خود توسط صاحب گوشی شده لذا به قصد متواری شدن وارد زیرگذر مترو می شود که نهایتا با راهنمایی مالک گوشی تلفن همراه، توسط عوامل انتظامی پلیس مترو دستگیر می شود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور قاضی ذکیپور، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: هنگام خروج از اتوبوس BRT در ایستگاه چهارراه ولیعصر، ناگهان این شخص (متهم) ضربه ای محکم به من زد.همزمان با برخورد وی، متوجه خارج شدن گوشی تلفن همراه خود از داخل جیب کت خود شدم.

وی افزود: به سرعت از ایستگاه خارج شده و به تعقیب شخصی رفتم که در هنگام برخورد با من متوجه رنگ قهوه ای لباسش شده بودم؛ همزمان با گوشی تلفن همراه دوم خود به خط اول خود زنگ زدم که دیدم این شخص دستش را به داخل جیب شلوارش برد و پس از بیرون آوردن گوشی تلفن همراه من، آن را خاموش کرد.

شاکی پرونده ادامه داد: سریعا او را تعقیب کرده و به دنبال او رفتم اما وی با اطلاع از تعقیب خود توسط بنده قصد داشت تا از طریق زیرگذر مترو چهارراه ولیعصر از محل متواری شود که در داخل ایستگاه مترو مانع از ادامه فرار او شده و با حضور مأمورین پلیس مترو، او دستگیر و به کلانتری 129 منتقل شد.

زیرکی مسافر BRT کار دست سارق داد
با بررسی سوابق سارق، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم «عبدالحسین . غ» (45 ساله) از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت بویژه جیب بری است که بارها (11 فقره سابقه دستگیری در سوابق متهم ثبت گردیده است) و اولین بار در سال 67 دستگیر و با عناوین مختلف و جعلی همچون قنبریان، میرزایی، علیپور، قنبری و... روانه زندان شده است.

سرهنگ کارآگاه حمـدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و مالباختگانی که به شیوه جیب بری بویژه در محدوده ایستگاه های مترو و خصوصا BRT چهارراه ولیعصر، انقلاب، امام حسین و... مورد سرقت قرار گرفتند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر - انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید