واکنش نماینده زن به خنده‌های لاریجانی

واکنش نماینده زن به خنده‌های لاریجانی

منتخب مردم "دیر،کنگان،جم و عسلویه" در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آفای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.

کد خبر : ۱۸۲۹۶
بازدید : ۳۲۵۲۳
منتخب مردم "دیر، کنگان، جم و عسلویه" در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آفای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.

سکینه الماسی در گفت و گو با جام جم، با اشاره به حواشی روز گذشته مجلس پیرامون شعر خوانی اش گفت: شعری که دیروز خواندم مانند همه شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود، آن شعر چیز خاصی نبود.

وی درباره عکس های منتشر شده در فضای مجازی درباره لبخند لاریجانی و دیگران نسبت به شعر او اظهار داشت: معلوم نیست که واکنش ایشان و دیگران به چه چیزی بوده است.

منتخب مردم "دیر، کنگان، جم و عسلویه" در مجلس دهم در ادامه ضمن تشکر از رسانه ها گفت: رسالت آنها اطلاع رسانی است و در مورد ماجرای دیروز هم کوتاهی نکردند؛ تا زمانی که نقد و انتقاد نباشد جای پیشرفتی برای ما نخواهد بود.

روز گذشته زمانی که سکینه الماسی"منتخب دیر و کنگان"سخنانش را با جمله به نام خداوند رنگین کمان آغاز کرد که موجب واکنش هایی در فضای مجازی شد.

واکنش نماینده زن مجلس به خنده‌های لاریجانی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید