اظهارات تکان دهنده گلزن پرتغال

اظهارات تکان دهنده گلزن پرتغال
کد خبر : ۲۱۷۲۲
بازدید : ۳۶۰۲
مهاجم گلزن پرتغال که گل قهرمانی این تیم را در فینال یورو به ثمر رساند عنوان کرد پدرش به خاطر قتل مادر او در زندان به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، پرتغال توانست با گلزنی ادر در فینال یورو 2016 به عنوان قهرمانی در یورو برسد. این بازیکن در ابتدای جام پیش بینی کرده بود، آقای گل رقابتها شود ولی شاید فکرش را نمیکرد گل قهرمانی کشورش را در فینال یورو به ثمر برساند.

ادر درباره زندگی شخصی خود گفت: وقتی 12 ساله بودم پدرم به جرم قتل مادرم در زندان به سر میبرد. فکر کنم او به 16 سال زندان محکوم شده است. هر وقت فوتبال بازی کردم و برای سوانزی به میدان رفتم، به انگلیس رفتم تا بتوانم پدرم را در زندان ببینیم. من در گینه بیسائو به میدان آمدم و خیلی زود به پرتغال مهاجرت کردیم تا بتوانیم دروازه پیشرفت را جلوی خودم باز شده ببینم. پدرم خیلی تلاش کرد که من در دانشگاه درس بخوانم و همیشه او را در قلب خودم حس میکنم و به دیدار او میروم. با این حال بعد از جدایی از مادرم، متهم به قتل شد و به زندان رفت.

ادر در پایان گفت: دو خواهر من در انگلیس درس میخوانند و برادرانم نیز در پرتغال هستم و احساس تنهایی نمیکنم. من خیلی وقتها در مدرسه خوابیدم و آنجا رشد کردم. البته همین باعث شد تا با مربی فوتبالمان آشنا شوم و بتوانم راه فوتبالیست شدن را در پیش بگیرم.

او در پایان گل قهرمانی برابر فرانسه را بهترین و به یادماندنی ترین گل زندگی خود نامید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید