هواوی گوشی Maimang 5 را معرفی کرد

گوشی هوشمند جدیدی از جانب هواوی با نام Maimang 5 معرفی شد، ممکن است Maimang 5 در بیرون از چین و در بازارهای جهانی با نام G9 عرضه شود.

کد خبر : ۲۱۸۰۲
بازدید : ۱۴۷۳
گوشی هوشمند جدیدی از جانب هواوی با نام Maimang 5 معرفی شد، ممکن است Maimang 5 در بیرون از چین و در بازارهای جهانی با نام G9 عرضه شود.

به احتمال زیاد نام گوشی هوشمند Maimang برای شما عجیب است، اما بد نیست بدانید پیش از این Maimang 4 در بازار حضور داشته‌ است، این گوشی در چین با این نام خطاب می‌شد و در سایر بازارهای جهانی آنرا با نام هواوی G8 می‌شناسیم، از قرار معلوم Maimang 4 یا همان هوای G8 با استقبال خریداران روبرو شده و به همین منظور هواوی نسخه جدید این گوشی را با نام Maimang 5 در چین رونمایی کرد، به این ترتیب ممکن است پس از مدتی شاهد روانه شدن مدل جهانی این گوشی با نام هواوی G9 باشیم. بد نیست بدانید هواوی G9 لایت در حال حاضر در بازار به فروش می‌رسد که این امر احتمال عرضه هواوی G9 را در بازارهای جهانی بیشتر می‌کند.

گوشی هوشمند Maimang 5 تازه معرفی شده از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که فول‌اچ‌دی است و فناوری IPS LCD در صفحه‌نمایش این گوشی به چشم می‌خورد. دوربین Maimang 5 نیز ۱۶ مگاپیکسل است که قابلیت فیلم‌برداری 4K را دارد و به فلش LED دوگانه مجهز شده است. در قسمت جلو گوشی Maimang 5 نیز شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم و در قلب این گوشی چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ با هشت هسته Cortex-A53 که در فرکانس ۲ گیگابایت کار می‌کند به چشم می‌خورد. ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، سایر مشخصات Maimang 5 را تشکیل می‌دهد. این گوشی جدید هواوی از شبکه‌های مخابراتی 4G پشتیبانی می‌کند و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری در این محصول به چشم می‌خورد.

به لحاظ نرم‌افزاری نیز در Maimang 5 شاهد اندروید نسخه ۶.۰ مارشلمو هستیم و رابط کاربری EMUI نسخه ۴.۱ در این گوشی وظیفه تعامل کاربر با سخت‌افزار را بر عهده گرفته است. محصول جدید هواوی ابعادی برابر با ۱۵۱.۸ در ۷۵.۷ در ۷.۳ میلی‌متر دارد و ۱۶۰ گرم وزن Maimang 5 است. بدنه فلزی و سنسور تشخیص اثر انگشت، سایر مشخصاتی است که در این گوشی هوشمند خودنمایی می‌کند. به لحاظ رنگ‌بندی نیز Maimang 5 در سه رنگ طلایی، صورتی و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

هواوی وعده داده تا ابتدا رنگ طلایی این گوشی را با ۴ گیابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار کند. گوشی Maimang 5 پس از رونمایی زمان زیادی را برای عرضه به بازار نیاز ندارد و هواوی وعده داده تا Maimang 5 را ظرف مدت ۶ روز آینده با قیمتی حدود ۳۸۸ دلار در چین به فروش برساند. همان‌گونه که اشاره شد، انتظار می‌رود پس از مدتی این گوشی در بازارهای جهانی با نام هواوی G9 عرضه شود.

منبع: فارنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید