مشکل ممنوع‌الخروجی تناولی برطرف شد

مشکل ممنوع‌الخروجی «پرویز تناولی» برطرف شد و این استاد مجسمه‌سازی گذرنامه خود را دریافت کرد.

کد خبر : ۲۱۸۶۰
بازدید : ۱۰۰۴
مشکل ممنوع‌الخروجی «پرویز تناولی» برطرف شد و این استاد مجسمه‌سازی گذرنامه خود را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، پرویز تناولی که از روز دوازدهم تیرماه خبرهایی مبنی بر ممنوع‌الخروجی‌اش منتشر شده بود، صبح امروز با حضور در اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا، گذرنامه‌اش را دریافت کرد.

یک مقام مسئول در نیروی انتظامی در این باره به ایسنا گفت که تناولی مشکلی برای خروج از کشور ندارد و می‌تواند از کشور خارج شود.

پرویز تناولی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اخبار منتشر شده پیرامون ممنوع‌الخروجی‌اش از کشور، اظهار کرد: روز دوازدهم تیرماه بنده به فرودگاه امام خمینی(ره) مراجعه کرده و برای حضور در مراسم بزرگداشتی که قرار بود برگزار شود، قصد سفر به بریتانیا را داشتم اما متاسفانه هنگام خروج از کشور به من گفته شد که اجازه خروج ندارم و ممنوع‌الخروج شده‌ام.

بعد از چندین بار رفت و آمد و پیگیری متوجه شدم این یک مساله خصوصی بوده و فردی که یک گالری‌دار و نه مجموعه‌دار بوده، ادعاهایی را درباره من مطرح کرده و همین باعث ممنوع‌الخروجی بنده شد. من از کسی شکایتی ندارم و وکیلم پیگیر این موضوع است اما حرف‌هایی که درباره گرفتن بیعانه یا معامله با من زده شد به هیچ عنوان صحیح نیست و من آن را تکذیب می‌کنم. من نه از کسی بیعانه‌ای دریافت کرده و نه با من کسی چنین معامله‌ای کرده‌ام.

تناولی که گذرنامه‌اش را ظهر امروز از پلیس مهاجرت و گذرنامه دریافت کرد، ضمن اشاره به اینکه این ممنوع الخروجی به اعتبار من ضربه زد، بیان کرد: برای حدود دو ماه از کشور خارج خواهم شد و به بریتانیا و کانادا می‌روم و پس از آن مجددا به کشور باز می‌گردم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشم.

این استاد مجسمه‌سازی همچنین درباره شایعاتی که درباره جمع کردن بخشی از آثارش منتشر شده بود، گفت: چنین خبرهایی صحت ندارد و اثار من از جمله اثر «هیچ» در همان جایی که بود قرار دارد. فقط آثار یکی از شاگردانم دچار مشکل شده بود که خود این فرد پیگیر آن است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید