تصاویر/ قمار مرگبار چند جوان مست در کرمان

تصاویر/ قمار مرگبار چند جوان مست در کرمان
کد خبر : ۲۱۹۹۶
بازدید : ۶۸۸۹
تصاویر/ قمار مرگبار چند جوان مست در کرمان ١١نفرند. دور هم نشسته‌اند. برق تیغه چاقو در دستانشان صحنه ترسناکی را ایجاد کرده است. شرط می‌بندند سر زندگی یا مرگشان. نه ترسی و نه وحشتی دارند. چشم به هم دوخته‌اند تا شمارش معکوس آغاز شود. تیغه چاقوهایشان رو به آسمان است. منتظر اعلام داور هستند.

هرکس از دور آنها را ببیند، باور نمی‌کند که این جوان‌های چاقو به دست قرار است یک بازی دسته‌جمعی را اجرا کنند. بازی که خودشان ابداع کرده‌اند و خودشان هم برایش اسم انتخاب کرده‌اند. چاقو بازی!

حتی اسمش هم ترس و وحشت را در دل ایجاد می‌کند، چه برسد به بازی کردنش؛ اما این جوان‌های کرمانی گویا از هیچ چیزی نمی‌ترسند. شمارش معکوس آغاز می‌شود. یک، دو، سه و حالا زمان پرتاب چاقوهاست.

قمار شروع شد. ١١ جوان شرکت‌کننده در این بازی چاقوهای خود را به هوا پرتاب می‌کنند. قرار است این چاقوها با نوک تیزش به زمین برسند که اگر چاقوی هرکس اینچنین به زمین نرسد، آن مرحله از بازی را باخته و باید بار دیگر چاقوی خود را پرتاب کند، اما این بازی زمانی ترسناک‌تر می‌شود که پس از یک نگاه چپ و یک درگیری ساده با جنایت پایان می‌یابد.

١١ جوان چاقو به دست زمانی که در این بازی احساس خطر کردند، با هم درگیر شدند. پایان این درگیری هم مشخص بود. وقتی بازی با چاقو باشد، مشخص است که نخستین وسیله دفاع در درگیری هم، همان چاقو می‌شود. بازی ابداعی که با چاقو آغاز شد و با مرگ یکی از شرکت‌کنندگان پایان یافت.

این حادثه در پارک مطهری کرمان به وقوع پیوست و قاتل با یک ضربه، همبازی‌اش را کشت. قاتل که جوانی ٢٢ساله است و هنگام بازی نیز مست بود، پس از وقوع قتل از صحنه متواری شد و مقتول در صحنه جرم و قبل از رسیدن به مراکزدرمانی جان خود را از دست داد. درنهایت همه شرکت‌کنندگان در این بازی تا ٧٢ساعت پس از درگیری، دستگیر شدند.

بازسازی صحنه قتل در کرمان

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید