نشانه‌های عاشقی در مردان

نشانه‌های عاشقی در مردان

یک رابطه همیشه در اولین مراحل کاملا آسیب پذیر است. شاید قبلا شما تجربه خیانت یا بی‌وفایی طرفتان را چشیده باشید و به همین دلیل مطمئن نیستید که آیا قضاوتتان در مورد شخص جدید درست است یا خیر. بنابراین قصد داریم هفت علامت عشق در مردان را از قول «دکتر جفری برنستاین» به شما معرفی کنیم.

کد خبر : ۲۲۰۸۲
بازدید : ۱۵۷۹۲

فرادید | یک رابطه همیشه در اولین مراحل کاملا آسیب پذیر است. شاید قبلا شما تجربه خیانت یا بی‌وفایی طرفتان را چشیده باشید و به همین دلیل مطمئن نیستید که آیا قضاوتتان در مورد شخص جدید درست است یا خیر. بنابراین قصد داریم هفت علامت عشق در مردان را از قول «دکتر جفری برنستاین» به شما معرفی کنیم.

ارزش شما را می‌داند
به گزارش فرادید به نقل از سایکولوژی تودی، به جرات می‌توانم بگویم که دوستم جیمز برای نامزدش کلِیر ارزش قائل می‌شد. جیمز به طریقی از جزئیات زندگی کلیر خبر داشت. او در مورد پیش زمینه‌های خانوادگی، علائق و دستاوردهای کلیر اطلاعات جمع کرده بود.

پس از اینکه کلیر یک مصاحبه شغلیِ خیلی خوب داشت، جیمز کاملا شگفت زده شده بود. شرایط شغلی کلیر می‌طلبید که او گاه‌گاهی به سفر کاری برود و از جیمز دور باشد، اما جیمز به او اطمینان داد که کاملا پشت او است. جیمز به خوبی ارزش کلیر را می‌دانست.

شما بخشی از آینده متصور او هستید
آیا او در صحبت‌هایش به برنامه‌های آتی اشاره می‌کند؟ آیا از شما می‌پرسد که در روز اجرای آن برنامه وقتتان خالی است یا خیر؟ دکتر برنستاین می‌‎گوید که لیندا یکی از افرادی است که برای مشاوره نزدش می‌رود. لیندا وقتی از دعوت نامزدش از او برای حضور در جمع خانوادگی‌شان صحبت می‌کند، کاملا هیجان زده می‌شود.

آیا او در مورد قیافه فرزندان آینده‌تان شوخی می‌کند؟ اگر او واقعا به شما علاقه داشته باشد، دوست دارد که شما در مهمترین لحظات زندگی در کنارش باشید.

شما اولویت اول او هستید
به قول الِن، یکی از همکاران خانم من، «اگر مردی برای شما ارزش قائل شود و شما را دوست داشته باشد، قطعا در صدر اولویت‌های او قرار خواهید گرفت.» آیا شما در صدر اولویت‌های او در انجام فعالیت‌هایش قرار دارید؟ آیا شما مهمترین فرد در زندگی او هستید؟

از شادی شما خوشحال می‌شود
تِد، یکی از ارباب رجوع‌های من، هرگاه در مورد عشق 30 ساله‌اش به زنش صحبت می‌کند، می‌گوید: «خوشحالی او خوشحالی من هم هست.»

مردی که عاشق شما باشد کاری را انجام می‌دهد که شما را خوشحال کند. فرقی نمی‌کند که یک باغچه در خانه‌تان ایجاد کند یا در باشگاه ورزشی ثبت نام کند؛ او در هر صورت کاری را انجام خواهد داد که شما را خوشحال کند. به عبارت بهتر، او برای خوشحالی شما از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

احساس دل‌تنگی
اگر دلتان برایش تنگ شود، او شما را درک خواهد کرد؟ آیا دل او برای شما تنگ می‌شود؟ آیا تلاش می‌کند که فاصله‌اش با شما را کم کند؟ قصد نداریم بگوییم که او هر ثانیه به تک تک مولکول‌های شما فکر می‌کند، زیرا این اتفاق نوعی بیماری فکری محسوب می‌شود. شکل سالم به صورت است که او به شما پیام دهد و ببیند که در حال انجام چه کاری هستید؟ اصلا شاید او یک مقاله ارزشمند مرتبط به حوزه کاری خودش یا حتی یک جوک بامزه را برای شما ارسال کند.

به خاطر شما خودش را تغییر می‌دهد
خانم جوآن، پزشک چهل و پنج ساله، می‌گوید یک مرتبه به دلیل کار زیاد مجبور شد بسیار دیر به خانه برگردد و شوهرش به خاطر اینکه مطمئن شود مشکلی برای او پیش نخواهد آمد، نزدیک به 45 کیلومتر رانندگی کرد. چشمان خانم جوآن در آن لحظه پر از اشک شد. اگر برای شما مشکلی پیش بیاید، او به کمکتان خواهد شتافت؟ عشق واقعی یعنی اینکه هنگام نیاز او در کنارتان باشد.

غرور او دوست شماست و نه دشمنتان
تونی، 30 ساله، مدیر اجرایی یک شرکت است. او از این نظر که می‌تواند غرورش را کنار بگذارد و به همسرش بگوید که اشتباه کرده، احساس افتخار می‌کند. عشق یعنی تجلی "بازتاب خود" و نه "عشق به خود." دلیلش نیز این است که شما باید گره عمیق احساسی با همسرتان ایجاد کنید و اعتراف کنید که اشتباه کرده‌اید.

منبع: Psychology Today
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    مرسي جالب بود ، يخورده هم امشب كتك خوردم :))

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید