معمای پیچیده جسد دختر 8 ساله در لواسان

معمای پیچیده جسد دختر 8 ساله در لواسان
کد خبر : ۲۳۳۲۱
بازدید : ۳۶۸۲
متهم به قتل دختر 8 ساله پس از 4 سال کشمکش باتوجه به نبود مدارک کافی برای قاتل شناخته شدنش با قرار وثیقه آزاد شد.

معمای پیچیده جسد دختر 8 ساله در لواسان
به گزارش رکنا، روز نهم اسفند سال 91 دختر دانش آموزی در نزدیکی مدرسه‌اش واقع در منطقه لواسان مفقود شد. خواهر 12 ساله او که متوجه ناپدید شدن خواهرش شده بود بلافاصله موضوع را به خانواده‌اش اطلاع داد و جست‌وجو برای یافتن «حدیث» آغاز شد.

سرانجام چند ساعت بعد و در جریان جست‌وجوهای پلیس و مردم، جسد سوخته دخترک در پنج کیلومتری مدرسه‌اش پیدا شد.خواهر حدیث که زمان حادثه همراه وی بود به تیم جنایی گفت: من و حدیث با هم به مدرسه رفته بودیم ولی حدود ساعت 9 متوجه شدم خواهرم ضعف دارد.

بنابراین برای خرید خوراکی از مدرسه خارج شدیم. اما وقتی به خیابان رسیدیم از حدیث خواستم همانجا بایستد تا من به‌مغازه آن‌طرف خیابان بروم و برگردم. بعدهم به مغازه رفتم و با کیک و آبمیوه برگشتم، اما در کمال تعجب متوجه شدم اثری از خواهرم نیست. ابتدا فکر کردم او به مدرسه بازگشته است. پس خودم را با عجله به آنجا رساندم اما خواهرم را ندیدم.

در حالی که تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی حاکی از شکنجه دختر خردسال قبل از قتل بود، کارآگاهان در نخستین فرضیه احتمال دادند دخترک به دست افراد معتاد یا اتباع افغان که در آن حوالی بودند به قتل رسیده است.

بدین‌ترتیب با توجه به اظهارات یکی از همسایه‌ها که گفته بود حدیث را صبح روز حادثه در حال سوار شدن به خودروی پراید سفید رنگ دیده است راننده پراید به عنوان تنها مظنون جنایت دستگیر اما وی منکر قتل شد. در جلسه محاکمه دیروز «ناصر» به‌عنوان مظنون به جایگاه متهمان فراخوانده شد تا از خود دفاع کند.

او در حالی پشت میز محاکمه ایستاد که والدین حدیث او را قاتل دختر کوچولویشان معرفی کرده و خواستار اشد مجازاتش شدند. متهم به قضات جنایی گفت: «من کارگر ساختمانی هستم و متأسفانه عمویم که معتاد به مواد مخدر صنعتی است به‌خاطر اختلاف و خصومت شخصی، مرا به عنوان قاتل دختر بچه معرفی کرده است. در حالی که قسم می‌خورم بیگناه هستم و حتی زمانی که از این ماجرا اطلاع یافتم بشدت متأثر شدم.»

در پایان جلسه، قاضی «مقدم الزهرا» گفت: به‌دلیل اظهارات متناقض شاهدان و نبود مدارک و مستندات کافی علیه متهم، وی با قرار قانونی آزاد است اما رسیدگی به پرونده همچنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرادید کلیک کنید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید