کاهش دما در برخی نقاط کشور

کد خبر : ۲۵۴۵۴
بازدید : ۱۲۹۹
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور گفت: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای مناطق شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل با گردوخاک همراه خواهد بود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعدازظهر روز سه شنبه جریانات بر روی دریای خزر شمالی شده و همراهی آن با جریانات ناپایدار تر از میانی جو، سبب ابرناکی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد در استان های اردبیل، گیلان ، مارندران و گلستان می‌شود؛ همچنین روز چهارشنبه با تقویت جریانات شمالی برروی دریای خزر برای استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز، شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: شدت بارش روز چهارشنبه در استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی می‌باشد و روز پنجشنبه دراستانهای مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود که از بعدازظهر از میزان بارش کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت به سبب وزش باد شدید برای استانهای ایلام و خوزستان در بعضی ساعات کاهش دید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود گفت: لازم به ذکر است، طی سه روز آینده دریای عمان ، روزهای سه شنبه و چهار شنبه خلیج فارس و روز چهارشنبه و پنجشنبه صبح دریای خزر مواج خواهند بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران کمی ابری در بعداز ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای 34 و 30 در روز چهارشنبه و 31 و 30 در روز پنجشنبه پیش بینی می شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید