شیخ جنجالی مصر، ادعای مهدویت کرد!

شیخ جنجالی مصر، ادعای مهدویت کرد!

«خطیب میدان التحریر»، که در مصر به «توهین به ذات الهی» متهم شده است، در بیانیه‌ای از مسلمانان خواست با وی به عنوان حضرت صاحب الزمان (عج) بیعت کنند!

کد خبر : ۲۹۸۲۶
بازدید : ۳۲۷۰
شیخ جنجالی مصر، ادعای مهدویت کرد! «خطیب میدان التحریر»، که در مصر به «توهین به ذات الهی» متهم شده است، در بیانیه‌ای از مسلمانان خواست با وی به عنوان حضرت صاحب الزمان (عج) بیعت کنند!

به گزارش العالم، شیخ جنجالی مصر با انتشار بیانیه‌ای «مهم» در صفحه خود در فیس‌بوک، خود را «مهدی منتظَر» نامید و از مردم خواست با وی بیعت کنند!

محمد عبدالله نصر مشهور به «شیخ میزو،» که از فارغ التحصیلان الازهر مصر است و به نظر می‌رسد قوۀ عاقلۀ خود را از دست داده، در فیس‌بوک نوشت: «بدین وسیله اعلام می کنم که من امام مهدی منتظر (محمد بن عبدالله) هستم! که در پیشگویی‌ها نامش ذکر شده و آمده‌ام تا زمین را پر از عدل کنم (!) و از تمامی مسلمانان سنی و شیعه و ملل کشورهای جهان می خواهم که با من بیعت کنند!»

وی، که حتی نام صحیح حضرت صاحب الزمان (عج) را هم نمی‌داند، سپس به دو حدیث از کتب موسوم به "صحیح" اهل سنت، یعنی سنن ابی داوود و ترمذی اشاره کرده که به نقل از پیامبر اکرم (ص) می گوید: اگر تنها یک روز از عمر زمین باقی مانده باشد، خدا آن روز را آنقدر طولانی می‌کند که مردی از اهل بیت من ظهور کند... و زمین را پر از عدل و داد کند، چنان که از ظلم و جور پر شده است.

گفته می‌شود، شیخ میزو که در الازهر درس خوانده و پس از انقلاب ژانویه مصر سر و کله‌اش پیدا شد و او را «خطیب میدان التحریر» نامیده‌اند. وی نظرات جنجالی زیادی دارد و در مصر او را به «توهین به ذات الهی» هم متهم کرده‌اند.

شیخ جنجالی مصر، ادعای مهدویت کرد!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید