جنجال دوباره علی ضیا در تلویزیون!

باشگاه استقلال به صدا و سیما 10 روز فرصت داده است تا با علی ضیا برخورد کند. در خواست این باشگاه در پی سخنان این مجری تلویزیون با خسروی، کارشناس داوری مبنی بر تبانی تیم استقلال در بازی صبا صورت گرفته است.

کد خبر : ۲۹۸۹۵
بازدید : ۱۱۸۳۲

باشگاه استقلال به صدا و سیما 10 روز فرصت داده است تا با علی ضیا برخورد کند. در خواست این باشگاه در پی سخنان این مجری تلویزیون با خسروی، کارشناس داوری مبنی بر تبانی تیم استقلال در بازی صبا صورت گرفته است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال، بدون آنکه نام علی ضیاء مجری صدا و سیما را به زبان بیاورد نسبت به اظهارات او واکنش نشان داده است. محسن بزرگی در همین باره گفته است: «این شخص که نام او را نمی‌برم، یک‌بار مورد ترحم و عفو پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال قرار گرفت تا درس عبرتی برای او شود. وقتی فردی با پول و امکانات نظام چهره می‌شود، نباید علایق شخصی‌اش را در رسانه‌ ملی مطرح کند. او باید تبدیل به نماینده رسانه شده و حرفی بزند که ملت از او راضی باشند.»

گفتنی است ماجرای بخشش علی ضیا توسط پرویز مظلومی به حدود یک سال پیش بر می‌گردد. حدود یک سال پیش فیلم ویدئویی از علی ضیا منتشر شد که وی در جمعی در یک فضای عمومی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را تماشا می‌کند و در بخشی از آن این مجری هوادار تیم پرسپولیس، اشعاری تند علیه پرویز مظلومی می‌خواند. این فیلم به دلیل حضور این چهره تلویزیونی در آن جمع بارها در فضای مجازی دیده شد و بازتاب زیادی داشت.

در پی این ماجرا گفته می‌شود علی ضیا و پرویز مظلومی با یکدیگر تلفنی صحبت کردند و این مجری تلویزیون از پرویز مظلومی عذرخواهی کرده و مربی تیم استقلال نیز در جواب به او گفته است:«آدم زودرنجی نیستم و می بخشم. بهتر است دیگر ادامه ندهی و همه چیز تمام شده است.»

حالا اما بعد از گذشته یک سال ماجرای مشابهی رخ داد و باز علی ضیا در برابر تیم استقلال قرار گرفت. این بار هم دیالوگ‌های رد و بدل شده بین ضیاء و علی خسروی، کارشناس داوری سر ماجرای جنجالی دیدار استقلال و صبا و صحبت‌های داور بازی با رحمتی برای این مجری تلویزیون دردسر آفرید.

علی ضیاء در یک برنامه صبحگاهی تلویزیون مصرانه می‌خواهد به خسروی، سخنگوی کانون داوران، بقبولاند که ادعای پرسپولیسی‌ها درباره تبانی پربیراه نیست و این باعث عصبانیت کارشناس داوری می‌شود. خسروی ادامه می‌دهد: «علی ضیاء مجری شوخ‌طبع و طنازی است اما اگر اطلاعات سینمایی او درحد بروسلی است (!) من درحد مارلون براندو و تام کروز اطلاعات دارم و جدیدترین فیلم‌های‌ هالیوود را می‌بینم.»

سخنگوی کانون داوران فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «من درکارم حرفه‌ای هستم و می‌دانم باید چطور صحبت کنم. باز هم تأکید می‌کنم از ضیاء دلخور نیستم چون او تقصیری ندارد. ضیاء اطلاعات فوتبالی ناقصی دارد و به همین دلیل نتوانست سوالش را درست بپرسد. به همین دلیل به نظر رسید می‌خواهد از شایعه تبانی حمایت کند. دراین‌باره باید افکار عمومی قضاوت کنند. مدیران صداوسیما دوست ندارند به حرف کارشناسان گوش بدهند و نظرات تهیه‌کنندگان برایشان مهم است. متاسفانه عده‌ای در صداوسیما هستند که تحت هرشرایطی مجری می‌مانند اما واقعیت این است که مجری‌گری باید به اهل فن واگذار شود.»

حالا معاون حقوقی باشگاه استقلال هم وارد میدان شده و نسبت به محتوای این برنامه تلویزیونی واکنش نشان داده است؛ محسن بزرگی در همین باره می‌گوید:« قرار نیست از فضای مجازی نطفه بیهوده و پوچ بسازند و بعد به رسانه ملی کشیده شود، آن هم مجری رسانه ملی که مشخص است علایق شخصی‌اش چیست و بخواهد نیشخندهای خاص خودش را بزند و سعی کند شایعه را واقعی جلوه بدهد. اینها ابتدا برای رسانه ملی ضرر دارد، به خاطر اینکه باعث ریزش مخاطب می‌کند.»

معاون حقوقی باشگاه استقلال ادامه می‌دهد: «رسانه ملی در تلاش است مخاطب جذب کرده و برنامه‌های متنوعی بسازد، اما وقتی چنین اتفاقی بیفتد، با ریزش مخاطب روبه‌رو می‌شود. بنابراین می‌طلبد که رسانه ملی با این فرد برخورد کند تا دیگران اجازه ندهند علایق شخصی خود را مطرح کنند. کسی که تریبون ملی دستش است، نباید علایق شخصی خود را مطرح کند.»

وی سپس از خط و نشان باشگاه استقلال برای صدا و سیما خبر داد و گفت«در فرصت 10 روزه‌ای که به صدا و سیما می‌دهیم، با این شخص برخورد کنند و نتیجه‌اش را به هواداران استقلال که بخش گسترده مخاطبان تلویزیون محسوب می‌شوند، اعلام کنند. در غیر این صورت برای دفاع از آرامشی که در استقلال وجود دارد و برای مبارزه با این شایعات توخالی که الان این آقا سعی کرده آن را واقعی جلوه دهد، به مراجع قضایی شکایت و محکم پیگیری خواهیم کرد.»

بزرگی ادامه داد:« امیدوارم صدا و سیما کار را به اینجا نکشاند و اقدام لازم را بکند. البته ما رابطه خوبی با صدا و سیما داریم، به خصوص دکتر احمد شهریاری که عضو پیشین هیئت مدیره استقلال بوده و اکنون معاون اداری و مالی این سازمان است.»

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه کشش شهره شدن در ایشان نبود. یک بار از طریق تلویزیون به مردم شهرستان آران و بیدگل توهین کردند. یک بار به مربی استقلال. الان هم که به اینصورت. صدا سیما پر شده از آدم های پرحاشيه و ناپخته.

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی هرکسی به راحتی وارد صدا و سیما میشود
      همین میشود....

  • ناشناس ارسالی در

    الکی شلوغش نکنن ..استقلالی ها نسبت به ایشون حساس شدند

  • شاپور ارسالی در

    متاسفانه ایشون و خیلی های دیگه جنبه شهرت رو ندارند و بی خود و بی جهت بزرگشون می کنیم در حالیکه هیچ هنر و تخصصی هم ندارند

  • ناشناس ارسالی در

    این آقای محترم دیگه خیلی پاشواز گلیمش دراز کرده وقتش رسیده که یه درسی مسولین به این آقا بدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید