حمایت شاعر مشهور از سریال شهرزاد

شاعر و ترانه سرای مطرح کشور گفت: موسیقی «شهرزاد» عاملی موثر در جذب مخاطب آن بود.

کد خبر : ۳۱۶۳۹
بازدید : ۳۲۱۸
شاعر و ترانه سرای مطرح کشور گفت: موسیقی «شهرزاد» عاملی موثر در جذب مخاطب آن بود.

افشین یداللهی، شاعر و ترانه سرا، در ارتباط با مجموعه «شهرزاد» به خبرنگار عصرخبر گفت: من سریال هایی که در شبکه پخش نمایش خانگی توزیع می شوند را دنبال نمی کنم اما در ارتباط با این پروژه،من در چندین پروژه با آقای فتحی همکاری داشته ام.

در سری اول «شهرزاد» هم اشعاری که توسط بازیگران دکلمه می شد، توسط بنده سروده شده بود. اغلب ترانه هایی هم که در سریال استفاده شد آثار خوبی بود و میتوانست با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.

البته شاید بتوان گفت فضای موسیقی با فضای سریال، به خصوص از نظر تاریخی و بازه زمانی، تفاوت هایی داشت اما هر کدام در جایگاه خود، در زمینه جذب مخاطب موثر واقع شدند و توانستند بازخوردهای مثبتی را به همراه داشته باشند. در واقع تاثیر گذاری موسیقی «شهرزاد» عاملی موثر در جذب مخاطب آن بود و سبب شد مخاطب پیگیر ادامه سریال باشد. البته درکنار این موضوع، سناریو و بازیگران هم جذابیت خود را داشت.

وی افزود: همیشه سعی من برآن است که اشعار مجموعه ها را متناسب با موضوع و فضای داستان سروده شود. در مجموعه «شهرزاد» هم من اشعار و ترانه ها را متناسب با متن سناریو و نقاط عطف داستان می سرودم.

در ارتباط با همکاری های پیشین بنده با آقای حسن فتحی همچون«شب دهم» و « مدار صفر درجه» همان اشعاری که در ابتدا سرود می شد مطابق با خواست و سلیقه ایشان بود. البته گاهی هم این اتفاق افتاد است که بخشی از شعر تغییر کند یا زمان پخش آن جا به جا شود اما در مجموع همفکری میان ما وجود داشته است.

یداللهی در پایان گفت: امیدوارم فصل دوم سریال «شهرزاد» هم با موفقیت به پایان برسد و رضایت مخاطبان را همچون گذشته به همراه داشته باشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید