آخرین وضعیت احراز هویت جان‌باختگان پلاسکو

خیابان جمهوری پس از 10 روز، بازگشایی شد و در مقابل ویرانه برجای مانده از پلاسکو نیز دیوارهای بتونی قرار گرفته است.

کد خبر : ۳۳۱۳۸
بازدید : ۱۲۴۵
خیابان جمهوری پس از 10 روز، بازگشایی شد و در مقابل ویرانه برجای مانده از پلاسکو نیز دیوارهای بتونی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، عملیات آواربرداری حادثه پلاسکو در حالی روز گذشته از ساعت 17 به اتمام رسید که در این حادثه 16 آتش‌نشان به شهادت رسیدند و پیکر 4 تن از شهروندان هم از میان آوارها خارج شد.

شب گذشته پس از پایان عملیات آواربرداری ، مأموران خدمات شهری به پاکسازی و ترمیم معابر و پیاده‌راه پیرامون پلاسکو اقدام کردند تا خیابان جمهوری برای بازگشایی آماده شود.

خیابان جمهوری پس از 10 روز بازگشایی شد و در مقابل ویرانه باقی مانده از پلاسکو نیز دیوارهای بتونی قرار گرفته است و بخشی از خیابان و پیاده‌راه با فنس و پارچه آبی جداسازی شده است.

تا این لحظه زمان جدید مراسم تشییع پیکر جانباختگان پلاسکو اعلام نشده است.

بنابراین گزارش، حادثه ساختمان پلاسکو روز پنجشنبه 30 دی رخ داد و فرو ریخت.

احراز هویت تنها 3 تن از جانباختگان پلاسکو
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احراز هویت تنها 3 تن از جانباختگان پلاسکو خبر داد.

مجتبی یزدانی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ گونه هزینه کفن و دفن از 4شهروند جانباخته حادثه پلاسکو که پیکرشان یافت شده، دریافت نشده است، گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده خانواده های این افراد می توانند در صورت تمایل در هر قطعه ای از بهشت زهرا(س) متوفی خود را دفن کنند.

زمان احراز هویت جان‌باختگان پلاسکو مشخص نیست
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آخرین وضعیت اجساد منتقل شده در حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی را تشریح کرد و گفت: زمان احراز هویت جانباختگان قابل پیش‌بینی نیست.

مسعود قادی‌پاشا، گفت: در حال حاضر ما در حال انجام آزمایشات مختلف و دی ان ای از جانباختگان حادثه پلاسکو هستیم و ان شاء‌الله در اسرع وقت نتایج آن اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل شدت آسیب ها و سوختگی شدید، نمی‌توان زمان مشخصی را برای احراز هویت جانباختگان حادثه پلاسکو اعلام کرد، گفت: اگر بافت تازه بود زمان اعلام آن مشخص بود، ولی به دلیل آسیب های شدیدی که به اجساد وارد شده امکان اینکه زمانی را برای احراز هویت آنها اعلام کنیم، وجود ندارد.

وی ضمن تکذیب اعلام این خبر که تا ظهر امروز جانباختگان حادثه پلاسکو احراز هویت می شوند، گفت: ما زمان را برای این موضوع اعلام نکردیم و بررسی آن زمان بر است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید