راز گریه تلخ دروازه‌بان استقلال خوزستان

دروازه بان استقلال خوزستان بعد از پیروزی مقابل پدیده به شدت می گریست.

کد خبر : ۳۳۴۰۰
بازدید : ۹۷۶
دروازه بان استقلال خوزستان بعد از پیروزی مقابل پدیده به شدت می گریست.

به گزارش ورزش سه، راز این گریه طولانی و تلخ، از دست رفتن کودکی بود که قرار بود شمع زندگی وحید شیخ ویسی و همسرش باشد اما روز پیش از بازی استقلال خوزستان و پدیده به شیخ ویسی خبر رسید که عمر فرزند او به دنیا نبوده است.

شیخ ویسی پس از این اتفاق و در حالی که وضعیت روحی خوبی نداشت به شیراز رفت تا در کنار خانواده اش باشد، اما او با توجه به تعصب و حس مسئولیت پذیری با تمام مشکلات و در حالی که پورموسوی از او خواسته بود در کنار خانواده باشد، به اهواز بازگشت و در بازی با پدیده توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

بعد از برد استقلال خوزستان، شیخ ویسی در حالی که تنها اشک می ریخت به رختکن رفت، در حالی که هیچکس از حاضرین در ورزشگاه(به جز اعضای استقلال خوزستان) از قضیه خبر نداشتند.

شیخ ویسی که نام فرزندش را حسین انتخاب کرده بود، بعد از این اتفاقات و برد تیمش اینگونه در صفحه شخصی خود نوشت: پسر گلم، حسین مظلوم بابا دنبا ارزش داشتن تورو نداشت، آروم بخواب فرشته کوچولو! همسر عزیزم خدا بهت صبر بده بدون که من کنارتم.

بازیکنان استقلال خوزستان که از این موضوع بسیار ناراحت شده بودند، هم قسم شدند تا بازی با پدیده را پیروزی شوندو آن را به شیخ ویسی و خانواده داغدارش تقدیم کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید