قتل ناموسی و سوزاندن جسد در فارس

قاتل مرد جوانی که با قمه دستش به خون الوده شده بود در حالی از سوی پلیس بازداشت شده که مدعی است ماجرا برای انتقام‌جویی بوده است.

کد خبر : ۳۳۴۳۵
بازدید : ۱۳۳۲
قاتل مرد جوانی که با قمه دستش به خون الوده شده بود در حالی از سوی پلیس بازداشت شده که مدعی است ماجرا برای انتقام‌جویی بوده است.

به گزارش خبر جنوب، چند روز قبل مردی در بیضا استان فارس با دیدن شعله‌های آتش در خرابه‌ای در آن نزدیکی با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفت. وقتی آتش‌نشان‌ها حریق را مهار کردند، جسد سوخته مرد جوانی که در میان ضایعات و انبوهی از زباله افتاده بود، بیرون کشیده و ماجرا به بازپرس جنایی گزارش شد.

تیمی از کارآگاهان زیر نظر بازپرس، راهی محل حادثه شدند. جسد سوخته متعلق به جوانی بود که به نظر می‌رسید در محلی به قتل رسیده و سپس جسدش به این محل منتقل شده است. آثار اصابت ضربات جسم تیز بر بدن وی حکایت از آن داشت که ابتدا با ضربات چاقو یا چیزی شبیه به آن به قتل رسیده است.

با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. در گام اول تحقیقات، ماموران به بررسی پرونده‌های مربوط به افرادی پرداختند که مفقودی‌شان چند روز قبل به ماموران گزارش شده بود. به همین دلیل ماموران از خانواده تعدادی از مفقودان برای شناسایی جسد دعوت کردند و در نهایت در حالی که جسد این جوان به شدت سوخته بود، خانواده وی با مراجعه به پزشکی قانونی او را شناسایی کردند.

با شناسایی جسد و محرز شدن ارتکاب جنایت، مسیر رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. در حالی که تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شده بود، از پزشکی قانونی خبر رسید که قربانی با اصابت ضربه قمه به شکمش به قتل رسیده و پس از آن جسدش به آتش کشیده شده است.

کارآگاهان در ادامه دریافتند که این جوان در شیرزا به قتل رسیده و سپس جسدش به بیضا منتقل شده است. با انجام اقدمات گسترده پلیسی، یک مظنون به قتل که از آخرین افرادی بود که با مقتول تماس گرفته بود شناسایی شد. او پس از دستگیری مدعی شد که بیگناه است. با این حال پلیس که به او مظنون بود وی را بازداشت کرد و تحقیقات برای کشف راز قتل ادامه یافت.

تحقیقات نشان می‌داد که در تاریکی شب، وی جسد را داخل پتو گذاشته و به خرابه‌ای اطراف بیضا منتقل کرده است. به این ترتیب بازجویی از او ادامه یافت تا اینکه پس از گذشت چند روز، او راز جنایت را فاش کرد.

این متهم گفت: من و مقتول از مدت‌ها قبل با یکدیگر سر مسائل ناموسی اختلاف داشتیم. او را سوار خودرو کردم و پس از اینکه با هم بحثمان شد با قمه او را به قتل رساندم. سپس جسد را درون پتو پیچیدم و داخل صندوق عقب گذاشتم. جسد را در اطراف بیضا با بنزین آتش زدم و از محل متواری شدم.

با توجه به ادعاهای متهم، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید