ترافیک پر حجم در شرق تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک پر حجم در شرق استان از کشته شدن یکی از هموطنان در تصادف های روز گذشته خبر داد.

کد خبر : ۳۵۲۴۰
بازدید : ۱۰۴۵
رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک پر حجم در شرق استان از کشته شدن یکی از هموطنان در تصادف های روز گذشته خبر داد.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با مهر، در خصوص اوضاع ترافیکی‌ محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع)، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیکی پر حجم و روان را در محورها شاهد هستیم و تا این لحظه گره ترافیکی در جاده‌های شرق استان وجود نداشته است.

وی گفت: احتمال تشدید بار ترافیکی امروز وجود دارد که امیدواریم هم‌وطنان با زمان‌بندی و مدیریت زمان سفر برنامه‌ای درست برای آخر و پایان مسافرت خود داشته باشند.

محبی در خصوص حادثه عصر روز گذشته در محور امام‌رضا(ع) در محدوده شریف‌آباد شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: متاسفانه بر اثر تصادف سواری پراید با تریلر راننده خودروی سواری در همان لحظات اولیه سانحه فوت کرده و راننده این خودروی تک سرنشین ، مرد و حدودا ۴۹ ساله بوده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: راننده خودروی پراید بر اثر خواب‌آلودگی و عدم استراحت کافی با سرعت زیاد و از پشت با تریلری که در پارکینگ متوقف بوده برخورد و جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: بیشترین تصادفات در سی کیلومتری شهرهای مقصد رخ می دهد به همین دلیل توصیه میکنیم رانندگان و مسافرین نوروزی اگر در مسیر احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردند از ادامه سفر خودداری و با متوقف کردن خودرو به استراحت بپردازند.

محبی اظهار کرد: توقف برای رفع خستگی در پارگینگ‌ها و توقف‌گاه‌های بین راهی می تواند در هوشیاری رانندگان برای ادامه مسیر موثر باشد، متاسفانه برخی رانندگان توجهی به خستگی خود ندارند و با عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد باعث بروز این حوادث تلخ میشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافرین نوروزی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی می توانند گامی موثر در جهت حفظ سلامت خود و دیگر هم‌وطنان در این ایام برداند و ما نیز شاهد اینگونه حوادثی نخواهیم بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید