برخورد با مسببان حادثه تصادف زنجیره‌ای مشهد

کد خبر : ۳۵۳۷۸
بازدید : ۱۲۹۶

قاضی محمد حسن اصولی؛ بازپرس شعبه 410 بازپرسی مجتمع ناحیه 4 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه ملاقات با مصدومان و مجروحان این تصادف زنجیره ای که در بیمارستانهای امدادی، آیت الله طالقانی و شهید هاشمی نژاد بستری بودند تصریح کرد: با مسببان و متخلفان سانحه تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه در آزاد راه شهید شوشتری در هر مقام و با هر مسوولیتی که باشند بطور قاطع و بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی می شود.

به گزارش میزان، وی افزود: تحقیقات پرونده در حال انجام و اظهارات مصدومان، مجروحان و افرادی که در صحنه تصادف حاضر بوده اند از آنان گرفته شده است.

بازپرس شعبه 410 بازپرسی مجتمع ناحیه 4 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و مسوول رسیدگی به پرونده تصادف زنجیره ای چهارم فروردین ماه ادامه داد: مدارک لازم برای رسیدگی این پرونده جمع آوری شده است و به زودی در خصوص این پرونده تصمیم گیری می شود.

اصولی صفار افزود: همه افرادی که در این تصادف زنجیره ای متحمل صدمه بدنی شده اند و شکایتی دارند می توانند به شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در بلوار وحدت ، نبش وحدت 12 مراجعه نمایند.

مجروحان حادثه تصادف زنجیره ای در اظهارات خود به بازپرس پرونده اعلام کردند هیچگونه علائم هشدار دهنده مبنی بر وقوع تصادف یا مه گرفتگی در مسیر اتوبان به هیچ طریقی و از سوی هیچ فرد و مسوولی در پلیس راهور و راهداری مشاهده نکرده اند و تنها در ورودی آزاد راه به آنها گفته شده است که اتوبان دارای مه گرفتگی می باشد. مجروحان و شاکیان این تصادف همچنین بیان کردند که با وجود مه گرفتگی شدید امکان سرعت غیر مجاز وجود نداشته است و با سرعت مطمئن در حال حرکت بوده اند.

عصر جمعه چهارم فروردین ماه در پی وقوع تصادف زنجیره ای در آزاد راه شهید شوشتری حدود 41 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که منجر به مرگ یک کودک و مجروح شدن حدود 84 نفر شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید