امیر جعفری: می‌ترسم درباره انتخابات حرف بزنم

امیر جعفری: می‌ترسم درباره انتخابات حرف بزنم

امیر جعفری می‌گوید مار گزیده شده‌ام و دیگر می‌ترسم مصاحبه‌ای در مورد انتخابات یا مسائل اجتماعی انجام دهم.

کد خبر : ۳۸۲۸۷
بازدید : ۱۶۴۹
امیر جعفری می‌گوید مار گزیده شده‌ام و دیگر می‌ترسم مصاحبه‌ای در مورد انتخابات یا مسائل اجتماعی انجام دهم.
امیر جعفری: می‌ترسم درباره انتخابات حرف بزنم
به گزارش ایلنا، امیر جعفری، بازیگر نمایش «ضیافت پنالتی‌ها» که راویتی از زندگی فابیو گروسو است که با آخرین ضربه پنالتی در فینال جام‌جهانی 2006، ایتالیا را به پیروزی رساند درباره این بازی که دستمایه شکل‌گیری این نمایش شده است، گفت: «وقتی در جام‌جهانی 2006 پنالتی‌ها شروع شد، نه طرفدار ایتالیا بودم نه فرانسه؛ چون هوادار آلمان هستم. فوتبال را خیلی دوست دارم. اما متن «ضیافت پنالتی‌ها» را به‌خاطر فوتبالی بودن‌اش نبود که قبول کردم.»

او ادامه داد: «بیشتر به خاطر عشق، رنج و تلاش این بازیکن بود که تصمیم گرفتم این نقش را قبول کنم. چون هرکدام از ما بالاخره در زندگی شخصی‌مان آرزوی بزرگی داشته‌ایم که برای رسیدن به آن مشقت‌هایی را تحمل می‌کنیم.»

امیرجعفری، در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو در پاسخ به سوالی مبنی بر طرفداری‌اش از حسن روحانی در انتخابات و انتظار و خواسته‌ای که اکنون به عنوان یک هنرمند از او دارد، گفت: «من مار گزیده شده‌ام. دیگر می‌ترسم مصاحبه‌ای در مورد انتخابات یا مسائل اجتماعی کنم چون در همان گفتگوی قبلی، یک مصاحبه یک ساعته را کردند دو دقیقه و قبل و بعدش را زدند. نمی‌دانم به جای 60 دقیقه گفتگو، از یک خلاصه دو دقیقه‌ای چطور توانستند قضاوت کنند. ناراحت‌کننده است که یک مصاحبه بلند تبدیل به دو دقیقه‌ می‌شود و همان طور روی سایت‌ها و کانال‌ها می‌رود.»

اشاره امیر جعفری به دو دقیقه‌ای که از مصاحبه 60 دقیقه ای‌اش در فضای مجازی منتشر شده، این است: «فقط می‌گویند جوان‌ها بیکارند...مقداری از این مشکلات به خودمان برمی‌گردد. آدم‌های تنبلی شده‌ایم. از قدیم هم همیشه رعیت‌ها دوست داشتند یک گونی برنج یا سیب‌زمینی بیشتر بگیرند. تن‌پرور بارمان آورده اند. این طوری هم نیست که کار نباشد. کار هست اما نمی‌خواهیم کار کنیم. اگر با لیسانس کار نمی‌دهند، خب برو فوق‌لیسانس بگیر، دکترا بگیر. همه نشسته‌ایم توی خانه و می‌گوییم چرا به ما پول نمی‌دهند. غرغرمان زیاد شده....»

«ضیافت پنالتی‌ها» تا روز جمعه 19 خرداد هر شب ساعت 22:45 به نویسندگی و کارگردانی پوریا کاکاوند و با بازی امیر جعفری در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید