جنایت مسلحانه به خاطرعکس یک دختر

جنایت مسلحانه به خاطرعکس یک دختر

متهم این پرونده جنایی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و با دستور قاضی کاظم میرزایی به محل وقوع جنایت مسلحانه در یکی از روستاهای جاده مشهد – کلات هدایت شده بود، درحالی که دستبندهای آهنین دستانش را می فشرد، مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا جزئیات چگونگی وقوع قتل را تشریح کند.

کد خبر : ۳۹۷۴۴
بازدید : ۱۴۰۱
جنایت مسلحانه به خاطرعکس یک دختر
مردی که در پی ارتباط پیامکی بین دختر و پسری جوان، دست به سلاح برده و پدر پسر مذکور را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه جرم در حضور قاضی ویژه قتل عمد، مدعی شد که در کش و قوس درگیری، متوجه شلیک گلوله نشده است!!

به گزارش خراسان، این درحالی است که کارشناسان سلاح هنوز نظر رسمی و کتبی خود را درباره چگونگی و زاویه شلیک گلوله ارائه نکرده اند اما در بررسی های مقدماتی و شفاهی معتقدند که اظهارات طرفین با آثار به جامانده و همچنین زاویه شلیک گلوله تناقض دارد.
متهم این پرونده جنایی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و با دستور قاضی کاظم میرزایی به محل وقوع جنایت مسلحانه در یکی از روستاهای جاده مشهد - کلات هدایت شده بود، درحالی که دستبندهای آهنین دستانش را می فشرد، مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا جزئیات چگونگی وقوع قتل را تشریح کند.

در این هنگام کارآگاه نجفی (افسر پرونده) ابتدا خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی و اعترافات متهم در مراحل تحقیقات مقدماتی را بیان کرد و سپس قاضی ویژه قتل عمد مشهد با تفهیم موادی از قانون مجازات اسلامی به متهم، از وی خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت موضوع را بیان کند چرا که همواره نجات انسان در گرو صداقت و راستی است. بنابر گزارش خراسان، متهم 42 ساله نیز پس از راهنمایی ها و نصایح قاضی میرزایی برای بیان حقیقت لب به سخن گشود و پس از معرفی کامل خود گفت: من در یکی از مراکز وابسته به نیروهای نظامی خدمت می کردم.

آن شب نیز در محل کارم بودم که یکی از بستگان نزدیکم با من تماس گرفت و از ماجرایی خبر داد که دیگر حال خودم را نفهمیدم. او گفت: زن و فرزندت را در روستا کتک می زنند.بلافاصله سوار یک دستگاه موتورسیکلت شدم و درحالی که سلاح کلت کمری همراهم بود به طرف روستا حرکت کردم. وقتی به محل رسیدم، موتورسیکلت را در همان نزدیکی پارک کردم و با پا در حیاط منزل فردی که با همسر و فرزندم درگیر شده بود را هل دادم که در حیاط آنان باز شد.
وقتی به داخل حیاط رسیدم مشاجره ما بالا گرفت، در این هنگام بود که مرد 50 ساله (مقتول) به قصد خلع سلاح ، بخشی از اسلحه ای که در دستم بود را گرفت و به سمت خود می کشید من هم اسلحه را به طرف خودم می کشیدم که در این کش و قوس گلوله ای شلیک شد ولی من متوجه نشدم چرا که اسلحه را محکم گرفته بودم.
در این شرایط خانواده مقتول به سمت من هجوم آوردند که نمی دانم با میله آهنی یا چوب، ضربه ای به سرم خورد و نقش زمین شدم. وقتی در درمانگاه به هوش آمدم فهمیدم که چه حادثه ای رخ داده است. وی در پاسخ به سوال مقام قضایی درباره چگونگی ارتباط پیامکی بین دخترش و پسر مقتول نیز گفت: من از این موضوع اطلاع نداشتم! اما همسر متهم در این باره مدعی شد که پسر مقتول برای رفع اشکال فرزند پسرم به منزل ما رفت و آمد داشت و با پسرم دوست بود اما نمی دانم عکسی را که سرآغاز ماجرای درگیری بود، چگونه از دخترم به دست آورده است!؟

بنابر گزارش خراسان، در همین حال همسر مقتول نیز درباره چگونگی وقوع جنایت گفت: متهم با لگد به در منزل ما کوبید و به محض این که وارد حیاط شد اسلحه را به سوی خانواده ما نشانه گرفت. همین که شوهرم فریاد زد چه می کنی؟ ناگهان گلوله ای به سوی همسرم شلیک کرد و بعد به خاطر ترسی که وجودش را فرا گرفته بود، خودش را روی همسرم انداخت در این لحظه ما تلاش کردیم اسلحه را از دستش بگیریم ولی او آن را محکم گرفته بود.
در نهایت با هر مشقتی بود سلاح کلت را از او گرفتیم و داخل خودروی همسرم انداختیم که درون حیاط پارک بود. بعد از آن هم پیکر همسرم را به درمانگاه خواجه ربیع بردیم ولی متاسفانه او بر اثر اصابت گلوله جان سپرد.گزارش خراسان حاکی است: پسر مقتول نیز در تحقیقات مقدماتی به قاضی کاظم میرزایی گفت: من از مدتی قبل با دختر این خانواده ارتباط پیامکی داشتم و می خواستم با او ازدواج کنم ولی او ناگهان به بهانه ای از من جدا شد.
من که از این موضوع ناراحت بودم ، وقتی فهمیدم او قرار است با جوان دیگری ازدواج کند، دچار وسوسه شدم و عکسی را که از او داشتم برای خواستگار او فرستادم و چنین وانمود کردم که آن دختر با من ارتباط داشته و به درد تو نمی خورد!!

او هم همان عکس را برای دختر مذکور ارسال کرده بود که آن روز مادر دختر وقتی در جریان موضوع قرار گرفت به همراه پسرش به در منزل ما آمدند و به سروصدا پرداختند که به همین دلیل همسایگان با پلیس تماس گرفتند.
وقتی نیروهای کلانتری خلق آباد به محل رسیدند هر دو طرف را راهنمایی کردند که به مقامات قضایی مراجعه کنیم ولی مدتی بعد پدر دختر درحالی که اسلحه داشت وارد منزل مان شد و قصد داشت مرا بزند که پدرم خودش را مقابل من قرار داد و گلوله به پدرم اصابت کرد.

گزارش خراسان حاکی است: در ادامه بازسازی صحنه قتل، قاضی شعبه 211دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از کارشناس سلاح خواست تا نظر خودش را در این باره بیان کند اما این کارشناس با ذکر این که باید موضوع به طور دقیق و کارشناسی و با توجه به همه جوانب شلیک مورد بررسی قرار گیرد تاکید کرد: نظریه کارشناس به طور کتبی برای مقام قضایی ارسال خواهد شد اما بررسی های مقدماتی با توجه به زاویه شلیک و همچنین آثار به جا مانده حاکی از آن است که در اظهارات هر دو طرف پرونده تناقضاتی وجود دارد.
بنابراین گزارش، پس از اعترافات صریح متهم، و بررسی جوانب دیگر این پرونده جنایی، قاضی میرزایی، دستور پایان بازسازی صحنه قتل را صادر کرد تا این پرونده مراحل دیگر قانونی را طی کند.

سابقه خبر
دقایق اولیه بامداد ششم اردیبهشت، ماموران کلانتری خلق آباد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مردی قرار دادند که در نزاعی مسلحانه به قتل رسیده بود.با حضور شبانه قاضی میرزایی در مرکز درمانی و روستای محل وقوع جنایت، مشخص شد که نزاع مرگبار به خاطر ارسال تصویر دختر ضارب، از سوی جوانی که مدعی ارتباط پیامکی با وی بود، آغاز شده است که پس از آن پدر دختر در جریان موضوع قرار گرفته و با سلاح به سوی پدر پسر مذکور شلیک کرده است.
با دستگیری ضارب که در یکی از مراکز وابسته به ارگان های نظامی فعالیت داشت، تحقیقات در این باره ادامه یافت تا این که ضارب 42 ساله به شلیک گلوله اعتراف کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید