۳ تیپ آدمی که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید

۳ تیپ آدمی که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید

آیا روابط شخصی شما روی توانایی‌اتان برای موفق‌شدن در کارتان اثر گذار است؟ یا زندگی خانوادگی‌اتان بر توانایی‌اتان تا این‌که یک رهبر خوب باشید موثر است؟

کد خبر : ۴۰۴۱۲
بازدید : ۲۰۸۹
فرادید | آیا روابط شخصی شما روی توانایی‌اتان برای موفق‌شدن در کارتان اثر گذار است؟ یا زندگی خانوادگی‌تان بر توانایی‌تان تا این‌که یک رهبر خوب باشید موثر است؟
۳ تیپ آدمی که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید
به گزارش فرادید؛ عدم تعادل در زندگی شخصی و حرفه‌ای ممکن است شما را نابود کند. خودتان را در احاطه سه تیپ شخصیت از افراد محاصره کنید تا تعادلتان در رابطه حفظ شود.

۱. افرادی که به شما نیاز دارند
این افراد به شما اهمیت می‌دهند. با این‌کار است که می‌توان ارزش یک کار را حفظ کرد: این نیاز است که ارزش چیز‌ها را تعیین می‌کند؛ عرضه و تقاضا. داشتنِ کسانی که شما را به سخت‌کار کردن تشویق کنند بسیار مهم است. این افراد شما را کمک و هدایت می‌کنند و به شما یاد می‌دهند.

۲. افرادی که شما را تغذیه می‌کنند
همان‌طور که تقاضا وجود دارد باید عرضه نیز وجود داشته باشد. اگر شما در زندگی کسانی را دارید که به شما نیاز دارند، باید کسان دیگری را نیز داشته باشید که خودتان از آن‌ها تغذیه کنید. چرا که اگر یکی از این دو گروه افراد در کنار ما نباشند، خیلی زود به شکست و خودخواهی می‌رسیم، چون هیچ‌کدام از ما کامل نیستیم. آنچه که به دست می‌آورید، باید با آنچه به آن نیاز دارید برابر باشد، شما باید هر دوی آن را داشته باشید. این افراد: مربیان، عزیزان، معلمان معنوی و دیگر افراد زندگی شما هستند که باید از آن‌ها استفاده کنید و یاد بگیرید.

۳. افرادی که می‌خواهند شما را حفظ کنند
تیپ سومی از آدم‌ها نیز وجود دارد که مردم اغلب از آن غافل می‌شوند؛ کسانی‌که هم شما از بودن با آن‌ها لذت می‌برید و هم آن‌ها از بودن با شما حالشان خوب می‌شود. آن‌ها فقط سرگرم‌کننده و دیوانه هستند! من دوستانی دارم که قرار نیست چیزی از آن‌ها یاد بگیرم، درباره بسیاری از چیزها حرف نمی‌زنیم و فقط قصد داریم که با هم کارهای احمقانه و تفریح کنیم. مانند رفتن به هاوایی و خوردن ناهار در آن. شاید شما به هاوایی هم دسترسی پیدا نکنید، اما اگر بتوانید دوستِ دیوانه خود را پیدا کنید می‌توانید در ساحل باشید و ذهنتان را آرامش دهید.
شما باید در این مثلث حرکت کنید تا سالم، شاد و سازنده باقی بمانید. هر آدم بزرگ و هر کسی که بخواهد الهام‌بخش باشد باید این منشور را بپذیرد.
منبع: SUCCESS
نویسنده امی آندرسون
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید