تصاویر/ پرنسس دایانا عروس جنجالی کاخ باکینگهام

تصاویر/ پرنسس دایانا عروس جنجالی کاخ باکینگهام

پرنسس دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهره برجسته مطبوعات باقی ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

کد خبر : ۴۰۷۵۱
بازدید : ۲۱۴۹۱
فرادید | بیست سال پس از مرگ ناگهانی "پرنسس دایانا" نمایشگاهی در کاخ باکینگهام شماری از اشیا متعلق به وی از جمله نوارهای کاست، ظرف ناهار و کفش‌های باله او را در معرض بازدید عموم قرار داده شد. همچنین در میان اشیاء به نمایش درآمده عکس‌هایی از پرنسس دایانا به همراه دو پسرش ویلیام و هری وجود دارد که تاکنون دیده نشده است.
گفتنی است دایانا همسر اول چارلز، شاهزاده ولز بود که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، است. وی برای فعالیت‌هایش در زمینه جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. ازدواج او با شاهزاده ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیله بیش از ۷۵۰ میلیون نفر تماشا شد. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمرهٔ این ازدواج دو پسر بود، شاهزادگان ویلیام و هری کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و پنجم هستند.
دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهره برجسته مطبوعات باقی ‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید