قتل "زن ماجراجو" در آمازون

قتل "زن ماجراجو" در آمازون

اما کلتی، کانو سوار انگلیسی، پیش از آنکه به دست راهزنان رودخانه به قتل برسد، درخواست ساکنان محلی مبنی بر همراهی اش در طی مسیری خطرناک را رد کرده بود. او تصور می‌کرده که اینکار باعث از دست رفتن زمان برای او خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۱۸۷
بازدید : ۶۵۶۵
یک معلم انگلیسی توسط راهزنان آمازون کشته شد
اما کلتی، کانو سوار انگلیسی از ترس اینکه زمان زیادی از دست خواهد داد، پیشنهاد همراهی افراد محلی در طی عبور از یک منطقه خطرناک را رد کرده بود.
فرادید | اما کلتی، کانو سوار انگلیسی، پیش از آنکه به دست راهزنان رودخانه به قتل برسد، درخواست ساکنان محلی مبنی بر همراهی اش در طی مسیری خطرناک را رد کرده بود. او تصور می‌کرده که اینکار باعث از دست رفتن زمان برای او خواهد شد.

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف ، این ماجراجوی ۴۳ ساله که با ر‌ها کردن معلمی و مدیریت یک مدرسه به یک کاوشگر تمام وقت تبدیل شده بود، در چادر خودش به قتل رسید. او در حال انجام ماموریتی بود که در طی آن قرار بود ۴۰۰۰ مایل در آمازون به کانو سواری بپردازد.

پلیس برزیل گفت که خانم کلتی توسط راهزنان - که در بین محلی‌ها با عنوان "موش‌های آبی" شناخته می‌شوند - با شلیک اسلحه کشته شده و جسدش به رودخانه انداخته شده است.

او پیش از مرگش، در روستای سائو خوآئو دکاتوآ در رودخانه سولیموس توقف کرده بود. پس از آن بوده که با سوار شدن بر قایق اش راهی منطقه‌ای بسیار خطرناک به سوی کوآری شده است.

یکی از ساکنان محلی به میل آنلاین گفت که آن‌ها به او درباره خطرات آن رودخانه هشدار داده بودند.

او می‌گوید: "ما او را در حال گذر از رودخانه دیدیم و به درون روستا دعوتش کردیم. من به او گفتم که کار خیلی خطرناکی کرده است، زیرا قاچاقیان مواد مخدر و تروریست‌های فراوانی در این مسیر حضور دارند. او را به خانه خودم آورده و برایش آب آوردم، و در حالیکه عکس هایش را به من نشان می‌داد با یکدیگر گفتگو کردیم. به او گفتم که بیا و با قایق ما به سوی کوآری برو، چرا که در اینصورت خطری تو را تهدید نمی‌کند. "

"هنوز آخرین کلماتش را به خاطر دارم: نمی‌توانم بمانم، هر چقدر اینجا بیشتر بمانم، زمان بیشتری از دست خواهم داد. برای موفق شدن در این ماموریت، بایستی که این مسیر را پیمایش کنم. شما قلب‌های بسیار مهربانی دارید، اما من باید ادامه دهم. "
یک معلم انگلیسی توسط راهزنان آمازون کشته شد اما کلتی، ماجراجوی 43 ساله انگلیسی، در حالیکه به تنهایی در حال کانو سواری در آمازون برزیل بوده، به قتل رسیده است.
پس از این ملاقات، خانم کلتی در صفحه فیس بوکش نوشت: "سرانجام در نزدیکی کوآری (۱۰۰ کیلومتر مانده) قایق ام گم شده است و من هم کشته خواهم شد. جالب است. "

پس از آنکه علامت هشدار از سوی او شنیده شد، تحقیقات جهت پیدا کردن او شروع شدند، و با شناسایی مکان دقیق او، عملیات جستجو آغاز گشت. در ادامه مشخص شد که او هیچ گاه دکمه "SOS" - به معنی درخواست کمک - را فشار نداده بوده بلکه این دکمه یک ساعت و نیم پس از قتل او، توسط یکی از قاتلین اش فشرده شده بوده است. ظاهرا آن‌ها در تلاش بوده اند تا از گوشی دزیده شده استفاده نمایند.

پلیس در حال حاضر، دستگاه جی پی اس، گوشی موبایل، و کارت حافظه را کشف کرده است. راهزنان، این اقلام را پس از قتل خانم کلتی به ساکنان محلی فروخته بودند.

چهارشنبه گذشته در ساعت ۱۰ شب، دریافت یک سیگنال جی پی اس، تحقیقات را به سوی روستای لارو سودر که روستایی کنار رودخانه است، سوق داد. در طی تحقیق از این روستا سه مرد در رابطه با قتل خانم کلتی دستگیر شدند.

رینگلیدر گومز دکوستا ۲۴ ساله، روز چهارشنبه بر اثر شلیک اسلحه از سوی افراد گانگستر رقیب کشته شد. یکی از محلی‌ها که دکوستا را می‌شناخت گفت که پس از قتل خانم کلتی در چهارشنبه شب گذشته، گانگستر‌ها در صحبت با دکوستا از جزییات آنچه که انجام داده بودند، پرده برداشتند.

این مرد که تمایلی به فاش شدن نامش نداشت، گفت: "او گفت که یکی از آن چهار مرد است. آن زن چادرش را در کنار رودخانه و درست در مکانی که محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر کلمبیایی است، پهن کرده بوده است. در عین حال، راهزنان با مخفی شدن در این مکان منتظر بودند که به محض رسیدن قاچاقچیان به آن‌ها حمله کنند. اگر چه این‌ها واقعا راهزن نیستند، آن‌ها تن‌ها مصرف کننده مواد مخدر هستند. همه ما شوکه شده ایم که چطور این افراد که از روستای ما بوده اند، توانسته اند چنین عمل وحشتناکی با آن زن انجام دهند. زمانیکه مردان چادر او را دیده اند، تصور کرده اند که متعلق به قاچاقچیان کلمبیایی است. در نتیجه از فاصله ۵۰ متری شروع به شلیک کردن به آن کرده اند. آن زن که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بوده، شروع به شیون کرده و عاجزانه درخواست کمک می‌کرده است. "

او در ادامه می‌گوید که زمانیکه آن چهار مرد متوجه شدند که یک زن درون چادر است، کماکان فکر می‌کردند که او مواد مخدر با خود حمل می‌کند. بنابراین با یک چاقو، موهای او را بریده و از او خواسته اند که جای مواد مخدر را به آن‌ها نشان دهد.

بر اساس گفته‌های این شخص، در ادامه یکی از مردان با چاقو او را مجروح کرده و پس از آن هر چهار مرد به او تجاوز می‌کنند. پس از آن جسد او را به درون رودخانه انداخته و جریان شدید آب رودخانه جسد را با خود می‌برد.

او گفت: "پس از آنکه ما متوجه اعمال آن‌ها شدیم، این مردان به درون جنگل متواری شدند. ما هویت و جزییات آن‌ها را برای پلیس بازگو کرده ایم. ما بسیار از آنچه که آن‌ها انجام داده اند، متاسف هستیم. "
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید