"من پیش از تو" رمان مشهور عاشقانه

"من پیش از تو" رمان مشهور عاشقانه

این رمان عاشقانه نه تنها توانست به کتاب بسیار محبوبی در میان خوانندگان تبدیل شود؛ بلکه نظر مثبت اکثریت منتقدین را هم جلب کرد. انتشار این کتاب در ایران نیز با استقبال بسیار چشمگیری روبه‌رو شد. در سال ۲۰۱۶ فیلمی که بر مبنای این کتاب ساخته شده بود در آمریکا اکران شد. بازیگران اصلی این فیلم امیلیا کلارک و سم کلفلین هستند

کد خبر : ۴۳۷۰۹
بازدید : ۴۹۷۷

معرفی کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز
این رمان عاشقانه نه تنها توانست به کتاب بسیار محبوبی در میان خوانندگان تبدیل شود؛ بلکه نظر مثبت اکثریت منتقدین را هم جلب کرد. انتشار این کتاب در ایران نیز با استقبال بسیار چشمگیری روبه‌رو شد. در سال ۲۰۱۶ فیلمی که بر مبنای این کتاب ساخته شده بود در آمریکا اکران شد. بازیگران اصلی این فیلم امیلیا کلارک و سم کلفلین هستند.
من پیش از تو یک داستان عاشقانه‌ی غم‌انگیز است. خوانندگان این کتاب اعتقاد دارند اشک ریختن در حین خواندن من پیش از تو امری اجتناب ناپذیر است. اما جدا از بعد عاطفی، داستان این کتاب همچنین تاکید زیادی بر شجاعت و تلاش مستمری دارد که برای دوباره پیدا کردن مسیر زندگی‌ای که از هم پاشیده است لازم است.
جوجو مویز که این کتاب تأثیرگذار را به زیبایی روایت می‌کند قصد دارد در خلال این داستان رمانتیک درسی به خوانندگان بدهد و آن این است که هیچ‌وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست.
معرفی کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز
قهرمان‌های اصلی داستان دختر و پسری هستند که از لحاظ شخصیتی و موقعیت اجتماعی هیچ وجه اشتراکی با هم ندارند. لوسیا (لو) کلارک ۲۶ ساله دختری ساده و روستایی است که مجبور می‌شود به خاطر موقعیت مالی نامناسبش شغل نگهداری از ویل ترینر متمول و عصبی را بر عهده بگیرد.
ویل ۳۵ ساله تا دو سال پیش فرد موفق و بسیار فعالی بوده است اما طی یک حادثه با موتورسیکلت ویلچرنشین شده است، روحیه خود را از دست داده است و آرزوی مرگ می‌کند. او فکر می‌کند تنها قدرتی که برایش باقی مانده است پایان دادن به زندگی‌اش است.
در ابتدا ممکن است به نظر برسد که من پیش از تو هم کلیشه‌ی عشق پسر ثروتمند و دختر فقیر را ارائه می‌دهد اما در واقع اینگونه نیست. عشق بین لو و ویل به سادگی شکل نمی‌گیرد، این دو شخصیت شگفتی‌های زیادی در طول داستان برای یکدیگر رقم می‌زنند.
جوجو مویز به آنها اجازه می‌دهد که رابطه‌شان به آرامی، غیر منتظره و فارغ از موقعیت اجتماعی‌شان پیش برود. لو نمی‌خواهد اجازه بدهد ویل بدون تلاش و جنگیدن برای زندگی با ناامیدی بمیرد. در مسیر کمک به ویل زندگی لو نیز دستخوش تغییرات اساسی می‌شود.
آنها چیزهای زیادی برای آموختن به یکدیگر دارند لو به ویل می‌آموزد که چطور بارقه‌های شادی را در وجود خود پیدا کند و ویل به لو می‌آموزد که افق فکری‌اش را گسترش دهد.
منبع: سایت کتابیسم
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید