اَبَرخودروی مفهومی جدید پژو

اَبَرخودروی مفهومی جدید پژو

پیشرانه انتخابی برای این خودرو که به گفته وب‌سایت آمریکایی موتور 1، قادر است تا 10هزار در دقیقه دور بگیرد، با تولید نیرویی به میزان 750 اسب بخار و وزنی که به زحمت به حدود 800 کیلوگرم می‌رسد، بنا به اعلام پژو قادر است در زمانی کمتر 4/2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. پژو اعلام کرده راز موفقیتش در پایین آوردن وزن ال750 استفاده از شاسی مونوکوک و بدنه‌ای فیبرکربنی بوده که هم مرکز ثقل خودرو را پایین آورده و هم به کاهش شدید وزن خودرو کمک کرده است. موتور بنزینی به کار رفته در ال 750 با توان تولید 580 اسب بخار یکی از شاهکارهای جدید خودروساز شیرنشان اروپایی است.

کد خبر : ۴۳۸۸۵
بازدید : ۲۶۴۴

ال750، اَبَرخودروی مفهومی جدید پژو

فرادید | بازی‌ها امروز به منبع تخیل خودروسازان و طراحان تبدیل شده‌اند و پژو نیز یکی از برندهای مهم بازی‌‌های اتومبیل‌رانی است که اخیرا با یک خودرو حسابی خود را در کانون توجه قرار داده است. این مدل که نامش ال 750 است، در بازی گرن‌توریسمو حضور داشته و پس از موفقیت و جلب نظر مخاطبان، حالا توسط شرکت فرانسوی پژو دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

ال750، اَبَرخودروی مفهومی جدید پژو
به گزارش فرادید ، ال 750 که در میان کاربران بازی گرن توریمو 6 جای خوبی باز کرده، توانسته به عنوان خودروی نخست بسیاری از علاقمندان این بازی انتخاب شود. حالا اما شرکت پژو با انتشار تصاویری تازه از این سوپراسپوت مسابقه‌ای شایعات متعدد در خصوص عرضه نمونه مفهومی آن را تقویت کرده است گرچه احتمال ساخت ال750 بسیار ضعیف است. ال 750 که ظاهری بسیار آینده‌نگرانه داشته، گویا از موتورهای الکتریکی نیز بهره می‌گیرد.
پیشرانه این خودرو که به گفته وب‌سایت آمریکایی موتور 1، قادر است تا 10هزار در دقیقه دور بگیرد، با تولید نیرویی به میزان 750 اسب بخار و وزنی که به زحمت به حدود 800 کیلوگرم می‌رسد، بنا به اعلام پژو قادر است در زمانی کمتر 4/2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.
پژو اعلام کرده راز موفقیتش در پایین آوردن وزن ال750 استفاده از شاسی مونوکوک و بدنه‌ای فیبرکربنی بوده که هم مرکز ثقل خودرو را پایین آورده و هم به کاهش شدید وزن خودرو کمک کرده است. موتور بنزینی به کار رفته در ال 750 با توان تولید 580 اسب بخار یکی از شاهکارهای جدید خودروساز شیرنشان اروپایی است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید