«خالتور» و «غیرمجاز» روی پرده سینما

«خالتور» و «غیرمجاز» روی پرده سینما

«غیرمجاز» بعد از یک سال و نیم انتظار امروز اکران شد.

کد خبر : ۴۵۰۷۵
بازدید : ۲۰۸۶
فرادید | چهارشنبه این هفته ۱۰ آبان سینماهای ایران با دو فیلم جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

«خالتور»
فیلمی به کارگردانی آرش معیریان محصول سال ۱۳۹۶ است.
داستان فیلم درباره زندگی سه جوان موزیسین است که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علی‌رغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد.
«خالتور» و «غیرمجاز» روی پرده سینما
خالتور
بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پور سرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیر جلالی، اصغر سمسار زاده، امیرحسین صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، مریم معصومی، اردشیر کاظمی، بیتا عالمی، پوریا نیک جو، محمدرضا عباسی، مونا شناس، فریده خادم الحسینی‌، علی غلامی، الهه شجاعی، حسین لواسانی، جلیل ملک زاده، مسعود رضا خواه مهدی غفاری، مهدی تجلی، مهدی حاجی‌زاده، سعید روشن، امیر جعفری، حسن امیرزاده، علی صالحی، سیامک دباغ، شاهین دیبایی، فریاد صالحی.
«خالتور» فیلمی با مضمون کمدی موزیکال است و به همین دلیل بعد از روزهای عزاداری محرم اکران شد. کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای گفته بود که پروانه نمایش این فیلم صادر شده و به دلیل درون‌مایه طنزی که این فیلم دارد بعد از ماه محرم اکران خود را آغاز می‌کند.

«خالتور» و «غیرمجاز» روی پرده سینما
«خالتور» فیلمی با مضمون کمدی موزیکال است
عناوین مرتبط:

«غیرمجاز»
غیرمجاز فیلمی به کارگردانی حسن یکتاپناه، نویسندگی محمد سلیمانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین عامری‌پویا محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم بعد از یک سال و نیم اکران شد.
غیرمجاز داستان دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید او در این راه با ناملایماتی روبرو می‌شود که توقع آن را ندارد.
بازیگران: میلاد کی مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار، پریوش نظریه، لوون هفتوان، محمدرسول صفری
«خالتور» و «غیرمجاز» روی پرده سینما
جمعه ۵ آبان ماه مراسمی برای افتتاحیه این فیلم برگزار شد
جمعه ۵ آبان ماه مراسمی برای افتتاحیه این فیلم برگزار شد. در این مراسم محمدحسین عامری پویا تهیه‌کننده فیلم گفته بود: این فیلم سال ۹۴ تولید شده و بعد از یک سال و نیم انتظار بالاخره اکران شد. آقای یکتا پناه جوایز داخلی و خارجی بسیاری در کارنامه خود دارند. متأسفانه مافیای اکران نمی‌گذارند اوضاع اکران فیلم‌ها به خوبی جلو برود.
فیلم سینمایی «غیر مجاز» دغدغه همه ما است. قصه طلاق و ناپدری قصه‌ای است که بارها‌ آن را شنیده‌ایم؛ اما این فیلم با نگاه بسیار ملموس‌تری به این داستان پرداخته است. فیلم سینمایی «غیر مجاز» را به اهورای دوساله‌ای تقدیم می‌کنم که به همین علت از میان ما رفت.
عناوین مرتبط:
حسن یکتاپناه کارگردان فیلم‌ نیز در این مراسم گفته بود: آقای سلیمانی داستانی را حدود ۱۵ سال قبل نوشتند؛ اما ساخته نشد تا آن که ما در سال ۹۴ دوباره آن را بازنویسی کردیم ولی ارشاد مجوز نداد و مجبور شدیم با حذف بخش‌هایی از این فیلم‌نامه سرانجام آن را بسازیم. نویسنده فیلم‌نامه محمد سلیمانی هم گفت: این فیلم‌نامه را من از سال ۷۸ نوشتم؛ اما متأسفانه سال‌ها خاک خورد.
«خالتور» و «غیرمجاز» روی پرده سینما
غیرمجاز
علی لهراسبی خواننده تیتراژ فیلم سینمایی «غیر مجاز» هم گفت: من اول فیلم‌نامه «غیرمجاز» را خواندم، بعد فیلم را دیدم و مثل همیشه احساساتی شدم، رفتم خانه گریه کردم، این‌گونه شد که آهنگ «غیرمجاز» تولید شد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید