جیلی جی‌سی6؛ رقیب کرمانی ال‌90

جیلی جی‌سی6؛ رقیب کرمانی ال‌90

جیلی جی‌سی6 اتوماتیک (GC6) که به تازگی روند پلاک‌گذاری آن وارد مدار شده و تعداد معدودی از آن نیز در سطح شهر دیده می‌شود جدیدترین محصول دیار کرمان است که با قیمت 48 میلیونی قرار است با محصولاتی نظیر چری آریزو5، زوتی زد300، آریو، دنا، تندر 90 اتوماتیک و پارس اتوماتیک به رقابت بپردازد.

کد خبر : ۴۵۲۳۰
بازدید : ۲۸۰۸۰

فرادید | قطب دوم صنعت خودروی ایران به لحاظ جغرافیایی در تلاش است تا با ورود به پایین‌ترین بخش بازار ایران، بازیگران جاده مخصوص را به چالشی جدید دعوت کند. کرمان‌ که چندین و چند خودروساز مختلف دارد، این روزها بسیار خبرساز شده و پس از حذف محصولات چینی برند جک و لیفان از صفحه اصلی کرمان موتور و نیز وارد کردن 5 محصول شرکت هیوندای در لیست جدید محصولات این شرکت، حالا عرضه یک سدان دنده اتوماتیک مدرن از برند جیلی توسط آن‌هم خودروسازان بم در بخش سدان‌های زیر 50 میلیون تومان را وعده داده است.

رقیب کرمانی ال‌90

به گزارش فرادید، جیلی جی‌سی6 اتوماتیک ( GC6 ) که به تازگی روند پلاک‌گذاری آن وارد مدار شده و تعداد معدودی از آن نیز در سطح شهر دیده می‌شود جدیدترین سوگلی دیار کرمان است که با قیمت 48 میلیونی قرار است با محصولاتی نظیر چری آریزو5، زوتی زد300، آریو، دنا، تندر 90 اتوماتیک و پارس اتوماتیک به رقابت بپردازد.

رقیب کرمانی ال‌90

این خودرو که نمونه 2015 آن برای تولید در ایران انتخاب شده، یک سدان کامپکت شهری با ظاهری متعارف و تقریبا جدید است که مستقیما سهم بازار خودروهای تولید داخل را که با نرخ تیراژ بالا و قیمت کمتر از 50 میلیون تومان حدود 90 درصد کل بازار را تشکیل می‌دهند، هدف قرار داده است. زمزمه مونتاژ جیلی جی‌سی6 از مدت ها قبل مطرح شده بود و حالا قیمت نسخه اتوماتیک این خودرو،47 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است. البته قرار است در آینده نزدیک سایر محصولات جدید جیلی نیز وارد بازار شود، از جمله خودروهای مطرح برای ادامه حضور این برند در ایران میتوان به کراس اوور جذاب ان‌ال3 ( NL3 )اشاره کرد که به موتور 1.8 لیتری توربو 184 اسب بخاری مجهز است. جیلی که این روزها مالکیت ولوو و برند لینک اند کو را نیز برعهده دارد، نام خود را به عنوان یکی از شاخص ترین خودروسازان چینی مطرح کرده است و قصد دارد تا با همکاری خودروسازان بم موقعیت خود را در بازار ایران نیز احیا کند.

رقیب کرمانی ال‌90
جی‌سی6 که خودروی اقتصادی برند جیلی است با طول و عرض و ارتفاع 4.34 ،1.69 و 1.43متر از ابعادی نزدیک به تندر 90 رنو برخوردار است گرچه همچنان طولی بیشتر و اتاقی کوچکتر از این جعبه محبوب فرانسوی دارد چرا که این خودروی چینی از فاصله بین دو محور 2.52 متر سود می‌برد که با وجود فاصله 10 سانتی‌متری با تندر 90، به معنی یک اتاق بزرگ و جادار برای سرنشینان است.
رقیب کرمانی ال‌90
طراحی بدنه محصول جدید جیلی، برخلاف سدان امگرند، کمتر از استانداردهای نوین اروپایی سود می‌برد و به ساخته‌های شرقی نزدیک‌تر است چرا که از نمایی ساده و تا حدی زمخت بهره می‌برد.علیرغم طراحی خارجی نه‌چندان پرشور و دل‌انگیز، طرح داخلی آن از ظاهر و نمای درخوری برخوردار است و در پی‌ریزی و تکوین آن هم از مشاوره‌های شرکت ولو استفاده شده است. سطوح متعدد کابین این خودرو از تریم دوگانه کرم و مشکی بهره می‌برند و در میانه داشبورد هم، یک صفحه نمایشگر لمسی نصب شده که از طرح هندسی مناسبی برخوردار است.

رقیب کرمانی ال‌90

موتور چهار سیلندر 1.5لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتون متر گشتاور در کنار یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مشخصات فنی جیلی جی‌سی6 را تشکیل می دهند. در عین حال دوكيسه هوا ایمنی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب در کنار سيستم پايداري ای‌بی‌اس و ای‌بی‌دی، سيستم تهويه مطبوع اتوماتیک، سيستم صوتي و تصويري و مولتي مديا، مانیتور 7 اینچ، تنظیم دستی صندلی‌ها، دی‌لایت، قفل مركزي، سنسور دنده عقب، قابلیت کنترل از روی فرمان و بلوتوث، آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن و صندلی و فرمان چرمی، قفل كودك و گرمكن شيشه عقب از جمله تجهیزات این خودرو هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید