لوکس و جذاب مثل کیو 80

لوکس و جذاب مثل کیو 80

رسانه‌های آمریکایی زمان معرفی این خودرو جذاب و آینده‌نگرانه را 15 ژانویه 2018 اعلام کرده‌اند. لازم به توضیح است که این خودرو با الهام از مفهوم اینسپریشن کیو 80 ساخته شده است.

کد خبر : ۴۷۵۸۱
بازدید : ۳۷۰۳
لوکس و جذاب مثل کیو 80
فرادید | رونمایی اینفنیتی از سدانی جدید در اوتو دیترویت 2017 خبرساز شده است. شاخه لوکس‌ساز برند نیسان که در بازار آمریکا سالانه بالغ بر 180 هزار دستگاه خودرو می‌فروشد اخیرا با انتشار تیزری از قصد خود برای رونمایی از یک سدان جدید شهری پرده برداشته که ظاهری اسپورت دارد و قرار است در قامت مدل پرچم‌دار و اصلی شرکت وارد بازارهای جهانی شود. اینفینیتی از سال 2006 که مدل کیو 45 را از خط تولید خارج کرد با خلا عرضه سدانی فول‌سایز و لوکس مواجه بوده ازینرو خبر می‌رسد محصول تازه این برند احتمالا تا اواسط سال 2019 با نام کیو 80 راهی نمایندگی‌های فروش شود.
لوکس و جذاب مثل کیو 80
به گزارش فرادید، کریم حبیب مدیر طراحی برند اینفنیتی اعلام کرده خودروی تازه این شرکت معماری ساخت سدان را وارد عصر جدیدی می‌کند که در عین وزن کمتر استحکام بالاتری داشته و زیبایی دو چندانی دارد. حبیب گفته است: «در واقع ما در این خودرو قادر به تولید یک سدان با فرم سیال بدنه شده‌ایم که در آن خطوط زنده و پویا به جریان افتاده و بدنه‌ای غنی از مفهوم را روبروی ما مجسم می‌کند. در عین حال کابین جادار است و فرم کلی خودرو تهاجمی و اسپورت به نظر می‌رسد تا اینفینیتی موفق شود سدانی اسپورت لوکس را به خریدارانش ارائه کند.» رسانه‌های آمریکایی زمان معرفی این خودرو جذاب و آینده‌نگرانه را 15 ژانویه 2018 اعلام کرده‌اند. لازم به توضیح است که این خودرو با الهام از مفهوم اینسپریشن کیو 80 ساخته شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید