درمان خانگی برای رفع پف چشم

درمان خانگی برای رفع پف چشم

با استفاده از یک راه حل خانگی و با تکیه بر چهار عنصر، می‌توانید از پف‌های دور چشم که معمولا صبح‌ها ایجاد می‌شوند، برای همیشه خلاص شوید.

کد خبر : ۴۷۷۱۱
بازدید : ۵۱۳۵
درمان خانگی برای رفع پف چشم

فرادید | پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و برای مراقبت از آن‌ها نیاز است نهایت دقت را به خرج دهید. همانطور که می‌دانید، اولین چیزی که در بر خورد با افراد مورد توجه قرار می‌گیرد، چشم‌های شماست. اینکه دور چشم هایتان تیره باشد و یا پف کرده باشد، شاید مسئله‌ای نا مطلوب و نا خوشایند باشد.

به گزارش فرادید به نقل از دکتر اکس، همانطور که سن بالا می‌رود تعداد چین چروک‌ها روی پوست نیز افزایش می‌یابند به ویژه اطراف چشم‌ها. برای برخی افراد این مسئله می‌تواند موضوعی نگران کننده باشد و حتی حس شادابی و جوانی را از آن‌ها بگیرد. در حقیقت چربی‌های طبیعی دور چشم‌ها، مسئولیت مراقبت از آن‌ها را دارند. این چربی‌ها در برخی مواقع حرکتی به سمت پلک‌های پایینی دارند، این عمل موجب انباشته شدن آن‌ها در زیر چشم‌ها می‌شود، و در نهایت سبب پف کردن و متورم شدن.

با استفاده از این راه حل خانگی و با تکیه بر چهار عنصر، می‌توانید از پف‌های دور چشم که معمولا صبح‌ها ایجاد می‌شوند، برای همیشه خلاص شوید. مواد اصلی تشکیل دهنده این ترکیب عصاره گیاهی فندق افسون گر است، و به عنوان ماده‌ای معجزه گر در از بین بردن التهابات و آسیب‌های سلولی عمل می‌کند و حتی زخم‌ها را التیام می‌بخشد.

در یک ظرف شیشه‌ای کوچک، گیاه و یا روغن فندق افسون گر را با دو روغن ضروری بابونه و اسطوخودوس ترکیب کنید، مقداری از عصاره آلوئه ورا که غنی از آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی است به محلول اضافه کنید. در نهایت درب ظرف را گذاشته و در یخچال قرار دهید.

بهتر است هر روز پس از بیدار شدن از خواب، مقدار کمی از ترکیب را در اطراف چشم‌ها به مدت چند دقیقه بگذارید. سپس آن‌ها را بشویید و یک مرطوب کننده در اطراف چشم‌ها اعمال کنید.

زمان مورد نیاز برای ساخت ترکیب: ۱۰ دقیقه

مدت زمان استفاده: ۲۰ دقیقه

مواد مورد نیاز
  • ۲ / ۱ اونس فندق افسون گر
  • ۱۰ قطره روغن بابونه
  • ۴ / ۱ اونس ژل آلوئه ورا
  • ۱۰ قطره روغن اسطوخدوس

منبع: دکتر اکس
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید