همسرکشی بعد از بیکاری

مردی که همسرش را به قتل رسانده و پس از آن اقدام به خوزنی کرده است، در بازجویی‌ها جزئیات جنایت خود را شرح داد و گفت از مدت‌ها پیش با همسرش اختلاف داشت.

کد خبر : ۴۷۷۸۱
بازدید : ۱۴۱۴
مردی که همسرش را به قتل رسانده و پس از آن اقدام به خوزنی کرده است، در بازجویی‌ها جزئیات جنایت خود را شرح داد و گفت از مدت‌ها پیش با همسرش اختلاف داشت.
این پرونده از نخستین ساعات بامداد ١١ آذرماه گشوده شد و کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی وقتی مطلع شدند زنی جوان بر اثر اصابت ضربات چاقو در بیمارستان جان باخته است، به آنجا رفتند تا تحقیقات خود را آغاز کنند. آنها فهمیدند این زن به نام نرگس همراه شوهر ٢٧ساله‌اش به نام بابک به بیمارستان منتقل شده و بابک نیز زخمی است.
بررسی‌های مقدماتی نوع و عمق جراحات فاش کرد بابک خودزنی کرده است. به‌همین‌دلیل این احتمال داده شد که بابک بعد از کشتن همسرش اقدام به خوزنی کرده باشد. مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه این موضوع را تأیید کرد اما گفت چیز بیشتری از ماجرا به یاد ندارد و قادر به تشریح واقعه نیست.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود فهمیدند همسایگان این زوج که از صدای مشاجره آنها وحشت کرده بودند و می‌دانستند اتفاقی غیرمنتظره پیش آمده است در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی موضوع را اطلاع داده و مأموران بعد از حضور در محل با پیکرهای خونین این زوج مواجه شده بودند. پس از آن بابک و نرگس از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و اگرچه پزشکان تمام تلاش خود را برای نجات جان زن جوان به کار گرفتند شدت ضربات به‌گونه‌ای بود که این زن تسلیم مرگ شد.
افسران جنایی برای پی‌بردن به چگونگی وقوع قتل به محل سکونت این زوج رفتند و به پرس‌وجو از همسایگان پرداختند. یکی از اهالی ساختمان به پلیس گفت: «این زن و شوهر از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و تا جایی که ما در جریان هستیم قرار بود از هم جدا شوند اما شب حادثه دوباره با هم درگیر شدند و این اتفاق رخ داد».
متهم بعد از بهبودی نسبی برای بازجویی‌های تکمیلی به دادسرا منتقل شد. او که همچنان می‌گفت جزئیات ماجرا را به خاطر ندارد وقتی در برابر سؤالات پی‌درپی بازپرس ویژه قتل قرار گرفت، به تشریح وقایع پرداخت. او گفت: «من و نرگس از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم و از وقتی من بی‌کار شدم دعواهایمان هم شدیدتر شد به‌گونه‌ای که تصمیم گرفتیم با وجود داشتن دختری شش‌ماهه از هم جدا شویم حتی به دادگاه خانواده هم رفتیم و در آنجا ما را به واحد مشاوره ارجاع دادند ولی پیش مشاور نرفتیم و به خانه‌مان برگشتیم و همچنان با هم زندگی می‌کردیم تا اینکه شب حادثه دوباره مشاجره کردیم. داد و فریادهای ما به حدی بلند بود که همسایگان مداخله کردند اما به آنها گفتم اتفاق خاصی نیفتاده و دعوا تمام شده است. آنها هم به خانه‌های خودشان رفتند».
متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «پس از رفتن همسایگان من هم به پارکینگ رفتم و حشیش کشیدم. هیچ‌وقت جلوی همسرم مواد مخدر مصرف نمی‌کردم برای همین هم از آپارتمان خارج شدم اما وقتی دوباره برگشتم اصلا در حال خودم نبودم و تحت‌تأثیر مواد کنترلم را از دست داده بودم برای همین به‌سمت نرگس رفتم و دخترمان را از دستش گرفتم بعد چاقویی از آشپزخانه برداشتم و از پشت چند ضربه به او زدم و در ادامه خودزنی کردم و از حال رفتم بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد. چشم که باز کردم در بیمارستان بودم».
بنا بر این گزارش، بازپرس بعد از ثبت اعترافات این مرد دستور داد او بعد از اتمام درمان روانه زندان شود تا تحقیقات تکمیل شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید