کار یحیی به استاد برانکو افتاد

کار یحیی به استاد برانکو افتاد

هفته هفدهم لیگ برتر امروز با برگزاری یک بازی و فردا با برگزاری ٧ مسابقه حساس پیگیری خواهد شد که در مهمترین مسابقه تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر : ۴۷۹۰۶
بازدید : ۱۰۰۴

کار یحیی به استاد برانکو افتاد

شفر و استقلال به دنبال ادامه رکوردزنی

استقلال با وینفرد شفر متحول شده و به یک تیم قدرتمند در لیگ برتر بعد از ناکامی‌های هفته‌های ابتدایی تبدیل شده است. به این ترتیب رویارویی با آبی‌پوشان که قصد حضور در کورس قهرمانی و بالای جدول را دارند، راحت نخواهد بود. به‌ویژه اگر حریف این هفته استقلال خوزستانی باشد که در لیگ برتر بدترین نتایج را گرفته و با ١٤ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط به دسته اول به حساب می‌آید. این بازی ساعت ١٥ امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود و استقلالی‌ها علاوه بر تلاش برای پیروزی این شانس را دارند برای هفتمین بازی پیاپی دروازه خود را نگه دارند.

بازی‌های حساس در شهرهای مختلف

جدال تیم‌های سیاه جامگان و سپیدرود رشت که در مشهد برگزار می‌شود، با توجه به شرایط بدی که دو تیم در انتهای جدول دارند، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. گسترش فولاد تبریز هم که در هفته‌های اخیر با هدایت فیروز کریمی نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در جدول خودش را بالا کشیده، باید در خانه از ذوب‌آهن پذیرایی کند که فرازونشیب‌های زیادی در رقابت‌های این فصل داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

پارس‌جنوبی جم تیم دوم جدول که شگفتی‌ساز رقابت‌های امسال است اما چند هفته‌ای می‌شود که روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارد و این هفته هم یک بازی بسیار سخت با پیکان مجید جلالی دارد. نفت تهران تیم همیشه بحران‌زده و بلاتکلیف لیگ هم در ورزشگاه تختی تهران میزبان فولاد خوزستانی است که جزو تیم‌های بالانشین جدول به حساب می‌آید.

سپاهان اصفهان هم مانند دیگر تیم اصفهانی در رقابت‌های این فصل بدشانسی‌های زیادی داشته و امتیازات زیادی را از دست داده است. زردپوشان در یک بازی بسیار حساس و سخت در ورزشگاه نقش جهان میزبان پدیده مشهد هستند که از تیم‌های خوب لیگ امسال تا به این جای کار بوده‌اند. سایپا هم در دیگر بازی هفته در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت که هفته گذشته با ٤ گل مغلوب استقلال شد و در روزهای اخیر بحران‌های بزرگی به خاطر مشکلات مالی گریبان تیم را گرفته است.

بازی بزرگ هفته؛ پرسپولیس- تراکتورسازی
بدون تردید همه نگاه‌ها درهفته هفدهم به بازی بزرگ پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز است. صدرنشین بلامنازع لیگ هفته قبل در اهواز مقابل فولاد در دقیقه آخر متوقف شد و بدون تردید با یک بازی هجومی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی و حفظ فاصله امتیازی با سایر رقیبان است.

تراکتورسازی اما با یک لشگر بازیکن خوب و جوان و سرباز و تقویت در نقل و انتقالات نیم‌فصل به یک تیم قدرتمند در لیگ تبدیل شده و بدون‌ شک حریفی سرسخت برای پرسپولیس خواهد بود که برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهد شد. با توجه به حساسیت بازی به نظر می‌رسد که سکوهای ورزشگاه آزادی هم میزبان تماشاگران زیادی برای مهمترین بازی هفته باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید