سالاد متفاوت

سالاد متفاوت

برای وقت‌هایی که زمان کافی برای تهیه یک غذای کامل را ندارید می‌توانید این سالاد ساده را که سریع آماده می‌شود درست کنید. همچنین این سالاد به علت جذابیت ظاهری مورد استقبال کودک دلبندتان نیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر : ۴۸۳۵۷
بازدید : ۲۰۶۲
اگر از سالاد کاهو، خیار و گوجه دل زده شده‌اید وقت آن رسیده است که سالاد آووکادو را با بیکن ایرلندی و پارما چیکن فله سولیکو را امتحان کنید.

سوالی که برای اکثریت پیش می‌آید این است که آیا سالاد می‌تواند یک وعده غذایی کامل باشد؟ بله، سالاد آووکادو، بیکن ایرلندی و پارما چیکن فله سولیکو سرشار از فیبر و پروتئین است و می‌تواند بخش زیادی از نیاز‌های روزانه بدن شما را تامین کند. این سالاد یک سالاد خوشمزه و مقوی است و برای وقت‌هایی که زمان کافی برای تهیه یک غذای کامل را ندارید می‌توانید این سالاد ساده را که سریع آماده می‌شود را درست کنید. همچنین این سالاد به علت جذابیت ظاهری مورد استقبال کودک دلبندتان نیز قرار خواهد گرفت.

مواد لازم برای سالاد آووکادو ، بیکن ایرلندی و پارما چیکن فله سولیکو

۵ عدد بیکن ایرلندی سولیکو
۳۰۰ گرم پارما چیکن فله سولیکو
۲ عدد آووکادو
نصف کاهو
۱ پیمانه ذرت
۱ عدد خیار
۲ عدد گوجه فرنگی
۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۲ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
۱ قاشق چای خوری خردل
۱ قاشق چای خوری نمک
یک عدد لیمو ترش
سالاد آووکادو، بیکن ایرلندی

طرز تهیه سالاد آووکادو، بیکن ایرلندی
بیکن ایرلندی‌ها را سرخ کنید و روی کاغذ روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن‌ها جذب شود. پارما چیکن فله، کاهو پیچ، خیار، آووکادو و گوجه‌ها را در اندازه دلخواه خرد کنید و سپس بیکن ایرلندی‌ها را هم ریز کنید و به همراه ذرت به ترکیب قبل اضافه کنید. در یک ظرف روغن زیتون، سرکه بالزامیک، خردل، نمک و آب لیمو ترش را مخلوط کنید و سس حاصل را درون ترکیب سالاد بریزید.

سالادتان را به ظرف سروتان منتقل کنید و ازطعم این سالاد فوق العاده با بیکن ایرلندی و پارما چیکن فله سولیکو یک خاطره خوش مزه بسازید و در کنار همراهانتان از آن لذت ببرید.
منبع:کتاب کاله
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید