بوگاتی در آستانه سنت‌شکنی

بوگاتی در آستانه سنت‌شکنی

این خودروی SUV دارای المان‌هایی مانند جلوپنجره نعل مانند بوگاتی، چراغ‌های جلوی برگرفته از بوگاتی شیرون، دو ورودی هوای افقی درون سپر و کاپوتی عضلانی است. زبان طراحی بوگاتی به طور کامل در بخش‌های مختلف این SUV دیده می‌شود و کاملا متناسب و هماهنگ است، همچنین رینگ‌های این خودرو در این طراحی، دقیقا همان رینگ‌های بوگاتی شیرون است.

کد خبر : ۴۹۵۳۶
بازدید : ۲۷۳۱

شرکت‌های خودروسازی مانند فراری، لامبورگینی و حتی لوتوس اظهار کرده‌اند که قصد تولید یک خودروی SUV را دارند، اما شرکت خودروسازی مک‌لارن هنوز خبری در خصوص تولید یک SUV اعلام نکرده است، اما این خودروساز هم پیش‌بینی می‌شود برای عقب نماندن از رقبای خود به سمت تولید SUV به زودی گام بردارد. اما تنها خودروسازی که در مسابقه تولید SUV هنوز شرکت نکرده است، شرکت ابرخودروساز بوگاتی است.

بوگاتی در آستانه سنت‌شکنی

در گذشته بوگاتی احتمال تولید یک خودروی سدان و یا SUV را به طور کامل رد کرده بوده است، چراکه تصور تولید یک خودروی SUV با ذات و عملکردی مشابه بوگاتی ویرون و شیرون بسیار دشوار است. اما یک طراح خودرو، تصاویری از یک بوگاتی SUV ترسیم کرده است که طراحی ظاهری آن، المان‌هایی شبیه به بوگاتی شیرون دارد.در این طرح، این خودروی SUV دارای المان‌هایی مانند جلوپنجره نعل مانند بوگاتی، چراغ‌های جلوی برگرفته از بوگاتی شیرون، دو ورودی هوای افقی درون سپر و کاپوتی عضلانی است. زبان طراحی بوگاتی به طور کامل در بخش‌های مختلف این SUV دیده می‌شود و کاملا متناسب و هماهنگ است، همچنین رینگ‌های این خودرو در این طراحی، دقیقا همان رینگ‌های بوگاتی شیرون است.

بوگاتی در آستانه سنت‌شکنی

در نمای عقب این SUV طراحی شده هم کاملا زبان طراحی بوگاتی دیده می‌شود، چراکه چراغ‌های LED منحصر به فرد شیرون، سرتاسر عقب این خودرو را در بر گرفته‌اند و لوگوی بوگاتی در بالای این چراغ‌ها و درست در زیر شیشه عقب این خودرو نصب شده‌ است. همچنین دو خروجی بزرگ اگزوز نیز، درست در قسمت میانی دیفیوزر عقب این خودرو جانمایی شد‌‌ه‌اند. اگر این SUV طراحی شده روزی به تولید برسد، تنها تصوری که می‌توان داشت این است که از پیشرانه‌ای بسیار قدرتمند برخوردار باشد، همچنین بوگاتی ممکن است به جای اینکه بخواهد از پیشرانه حجیم 16 سیلندر فعلی شیرون استفاده کند، همانند لامبورگینی اوروس از یک پیشرانه با حجم کمتر ولی مجهز به سیستم توربوشارژ استفاده کند.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید