دریافت پول برای اجازه خروج همسر!

طبق آماری که از وزارت ورزش و جوانان گرفته‌ام، برخی از فدراسیون‌ها برای اینکه بتوانند موافقت همسران زنان ورزشکار را برای دادن اجازه خروج به دست بیاورند، به آنها مبالغی پول پرداخت کرده‌اند.

کد خبر : ۵۰۷۸۸
بازدید : ۱۲۲۲
عضو کمیسیون فرهنگی و زنان مجلس از پرداخت مبالغی توسط فدراسیون‌ها برای موافقت همسران زنان ورزشکار برای مجوز خروج از کشور خبر داد. طیبه سیاوشی توضیح داد: «طبق آماری که از وزارت ورزش و جوانان گرفته‌ام، برخی از فدراسیون‌ها برای اینکه بتوانند موافقت همسران زنان ورزشکار را برای دادن اجازه خروج به دست بیاورند، به آنها مبالغی پول پرداخت کرده‌اند.

به همین دلیل از وزارت ورزش خواسته‌ام تعداد خانم‌هایی که با این مسأله مواجه شده‌اند را به من بدهند تا بتوانم با استفاده از اسناد و مدارک لازم جلوی سوءاستفاده آقایان را بگیرم.» او ادامه داد: «درواقع آقایان با سوءاستفاده از حق قانونی خود و دریافت پول اجازه خروج به همسرانشان را داده‌اند که این درست نیست. این نکته را باید ذکر کنم که در این میان ما فدراسیون‌ها را اصلا سرزنش نمی‌کنیم.
اتفاقا آنها کار خوبی انجام داده‌اند که با پرداخت مقداری پول توانسته‌اند کاری کنند که بانوان از حقوق قانونی خود محروم نشوند. در حقیقت ندادن مجوز خروج به بانوان بدون اجازه همسر براساس استدلال‌های شرعی است و نباید این‌طور شود که بانوانی که می‌توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند به خاطر لجبازی و مشکلات خانوادگی نتوانند از کشور خارج شوند و فدراسیون‌ها مجبور به دادن هزینه‌های گزاف برای جلب رضایت همسران آنها شوند.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید