سرخط اخبار

کد خبر : ۵۳۵۰۸
بازدید : ۱۵۰۱
عربستان مروج تروریسم و افراط گرایی است / سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی در موسسه آمریکایی بروکینگز را مثل همیشه مزوّانه و عاری از حقیقت و تهی از واقعیت خواند.

نابودی سریع برنامه هسته‌ای کره شمالی / جان بولتون مشاور امنیت ملی جدیدآمریکا هر دیداری بین ترامپ و رهبر کره شمالی در درجه اول باید بر نابودی سریع برنامه هسته‌ای این کشور متمرکز باشد.

برخی از نهاد‌های حکومتی برای تولیدکنندگان مشکل به وجود می‌آورند / جهانگیری: واقعا تاسف دارد برخی از نهاد‌های حکومتی برای تولیدکنندگان مشکل به وجود می‌آورند و چوب لای چرخ آن‌ها می‌گذارند.

هوای ناسالم تهران / هوای تهران امروز شنبه چهارم فروردین ماه با رسیدن به شاخص ۱۴۱ در شرایط ناسالم قرار گرفت. این در حالی است که هوای پایتخت در روز گذشته سوم فروردین ماه در شرایط پاک قرار داشته و در روز‌های یکم و دوم فروردین نیز در شرایط سالم قرار داشته است.

تب قیمت مرغ فروکش کرد /رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلو مرغ با کاهش ۴۰۰ تومانی نسبت به دو روز اخیر به کیلویی ۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

ترافیک در جنوب به شمال محور کرج - چالوس / ترافیک در جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و سه راهی دیزین تا تونل کندوان نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و در جنوب به شمال محور هرازمحدوده پلور تا گزنک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

شکست تیم ملی بعد از ۳۷۱ روز / تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تونس رفت که در پایان این دیدار با یک گل به خودی که توسط میلاد محمدی وارد دروازه بیرانوند خورد شکست خورد تا طلسم نباختن تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ۳۷۱ روز شکسته شود.

رکورد علی دایی در خطر افتاد /کریستیانو رونالدو با ۲ گلی که برابر مصر به ثمر رساند به رتبه سوم برترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی آمد.

وجست‌وجوی نشانه‌های بیماری در اینترنت /جست‌وجوی اینترنتی برای نشانه‌های بیماری می‌تواند به عکس‌العملی زنجیره‌ای منتهی شود که درنهایت آسیب بیشتری به بیمار وارد می‌کند و مواردی مانند مقاومت آنتی‌بیوتیکی را گسترش می‌دهد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید