مناسب‌ترین لباس‌ها برای شیک‌پوشی در بهار

مناسب‌ترین لباس‌ها برای شیک‌پوشی در بهار

بهار در ذات خود فصل رنگ‌هاست. همه چیز در طبیعت تازه و نو شده و و در بهترین رنگ‌های خود دیده می‌شود.

کد خبر : ۵۳۹۸۰
بازدید : ۳۲۵۱
فرادید | شاید خیلی به این موضوع فکر نکرده باشید که در هر فصل می‌توانید بنا بر نوع آب و هوای منطقه محل سکونت و شرایط جوی آن فصل رنگ‌های خاصی را برای لباس‌هایتان انتخاب کنید. خیلی از مردم دوست دارند در هر فصل انچه را برایشان راحت‌تر و ساده‌تر است بپوشند. اما برخی هم علاقمند هستند بنا بر هوای هر فصل رنگ لباسشان تغییر کند.

به گزارش فرادید؛ اگر می‌خواهید در سه ماهه بهار لباس پوشیدنتان بهاری باشد و چیز‌هایی مناسب با باران‌های ناگهانی و آفتاب‌های پشت سر آن بپوشید بد نیست این گزارش را بخوانید و با رنگ‌های این فصل آشنا شوید. بهار در ذات خود فصل رنگ‌هاست. همه چیز در طبیعت تازه و نو شده و و در بهترین رنگ‌های خود دیده می‌شود. درخت‌ها پر می‌شوند از برگ‌های روشن سبز و شکوفه‌های سفید و صورتی روی شاخه هاست.
در بین این همه زیبایی و تنوع رنگ برای هماهنگ بودن با این فصل با این رنگ‌ها لباس انتخاب کنید تا شما هم بهاری‌ تر شوید.

سبز
سبز رنگ مناسب فصل بهار است. رنگ سبز که بیش از هر رنگی در طبیعت فصل بهار به چشم می‌خورد در لباس می‌تواند سرزندگی، آرامش و شادابی به ارمغان بیاورد و تمام روز به ما و اطرافیانمان انرژی مثبت دهد. انتخاب رنگ سبز مهم است، سبز درخشان که نه تیره است و نه روشن، و دقیقا شبیه برگ‌های تازه در آمده و شفاف است، نوعی پاکیزگی و آرامش همراه خود دارد و در ترکیب با رنگ‌های روشنی، چون لیمویی یا رنگ‌هایی مثل سورمه‌ای و قرمز که کنتراست بالایی ایجاد می‌کنند جلوه خوبی دارند. برای مثال شما می‌توانید بالاتنه‌ای با رنگ سبز روشن و پایین تنه‌ای تیره انتخاب کنید مثلا یک پیرهن سبز و یک جین سورمه‌ای.
بهترین رنگها در فصل بهار چیست؟
عناوین مرتبط:
در پاییز چه رنگی بپوشیم؟
آبی آسمانی
از دیگر رنگ‌های زیبای فصل بهار آبی آسمانی است. آبی با اینکه رنگ سرد و آرام‌بخشی است، اما همراه کردن این رنگ با رنگ‌های گرم می‌تواند ترکیبی زیبا و جذاب و بهاری ایجاد کند. آبی آسمانی با طلایی به نوعی آسمان را تداعی می‌کند؛ و همچنین رنگ سفید در ترکیب با آن می‌تواند هماهنگی خوبی ایجاد کند. برای مثال یک شلوار سفید و یک تاپ آبی رنگ ترکیبی زیبا درست می‌کنند. رنگ آبی در کنار رنگ‌های گرم و شادی، چون قرمز و صورتی هم می‌تواند کنتراستی زیبا داشته باشند.
بهترین رنگها در فصل بهار چیست؟
صورتی
از دیگر رنگ‌های مرسوم در فصل بهار رنگ صورتی است. صورتی رنگی ملایم و زیبا است که حسی از معصومیت و شادابی را القا می‌کند. شاید به نظر بیاید این رنگ تنها مناسب خانم‌هاست، اما چنین نیست و یک پیراهن صورتی کم‌رنگ در کنار یک شلوار نوک مدادی می‌تواند ترکیبی شیک برای آقایان باشد.
مناسب‌ترین لباس‌ها برای شیک‌پوشی در بهار

این رنگ در کنار رنگ‌های بنفش، آبی، سفید، مشکی، سرمه‌ای و طوسی بسیار زیبا جلوه می‌کند. یک راه برای انتخاب رنگ این است که به ترکیب رنگ‌های طبیعت رجوع کنیم، در واقع زیباترین و ناب‌ترین ترکیب رنگ‌ها در طبیعت است مثلا شکوفه‌های صورتی با رنگ‌های سبز و قهوه‌ای در درختان ترکیب شده‌اند پس ما هم می‌توانیم این ترکیب زیبا را برای پوشش خود در نظر بگیریم.
بهترین رنگها در فصل بهار چیست؟
زرد
شاخص‌ترین ویژگی فصل‌هایی، چون بهار و تابستان تابش خورشید و گرمای آن است. پس می‌توان از این رنگ در پوشش خود استفاده کنیم و تمام روز مانند یک بمب انرژی هرجایی که می‌رویم محیط اطرافمان را شاد و رنگی کنیم. رنگ مناسب فصل بهار می‌تواند رنگ زرد هم باشد.
مناسب‌ترین لباس‌ها برای شیک‌پوشی در بهار

برای مثال ترکیب زرد با سبز یا آبی می‌تواند بسیار زیبا به نظر بیآید. خرافات زیادی در بین عامه مردم درباره رنگ‌ها و اشیا و ... هست یکی از این خرافات درباره رنگ زرد است که آن را نماد دوری و جدایی می‌دانند، اما به لحاظ علمی چنین خرافاتی کاملا منسوخ هستند و بر خلاف این تفکر عام رنگ زرد انرژی، گرما و هیجان بسیاری را در خود نهفته دارد.
بهترین رنگها در فصل بهار چیست؟
قرمز
یک رنگ دیگر که بتوانیم به شما پیشنهاد دهیم که از آن در پوشش بهاره خود استفاده کنید رنگ قرمز است. قرمز رنگی بسیار گرم و محرک است. این رنگ نه تنها در لباس بلکه در غذا هم می‌تواند بسیار محرک و جذاب باشد و اشتهای انسان را بیشتر کند.

اگر دوست دارید که پوششتان به چشم بیاید مطمئنا باید قرمز را امتحان کنید. این رنگ در کنار آبی، سفید، سیاه، سرمه‌ای و سبز می‌تواند بسیار زیبا جلوه کند. اما باید حواستان باشد که این رنگ در طولانی مدت موجب خستگی چشم می‌شود برای همین بهتر است حتما در مقدار کم و با ترکیب رنگ‌های دیگر از آن استفاده کرد.
بهترین رنگها در فصل بهار چیست؟
حالا پیشنهاد‌های دیگری هم داریم در مورد مدل لباس‌هایی که در بهار برای شما مناسب‌تر هستند.

همیشه سعی کنید برای خوش تیپ‌تر بودن لباس به اندازه تن خودتان بپوشید. سایز نبودن لباس یکی از نشانه‌های بدتیپی است. حتی اگر از سایز خودتان مطمئن هستید، باز هم شلوارهایتان را پیش از خرید یک بار پرو کنید. سایز لباس‌ها با مارک‌های متفاوت، مختلف است.
عناوین مرتبط:

مزیت های «لباس رسمی پوشیدن» در محل کار بهترین رنگها در فصل بهار چیست؟
مثلا یادتان باشد شلوار‌های ارتشی و پارچه‌ای باید تا بالای پاشنه کفش بیایند. شلوار‌های جین می‌توانند تا انتهای پاشنه کفش نیز کشیده شود. به این نکته دقت کنید که زمان راه رفتن شلوار شما نباید آنقدر کوتاه باشد که جوراب هایتان از زیر آن معلوم شود. زمانی که می‌نشینید شلوار شما نباید بیش از چند سانت به بالای جوراب تان رود.

بهار فصل تی شرت هم هست و بهترین گزینه برای روز‌های آفتابی به حساب می‌آید. فقط دقت کنید که اگر تی شرت تان خیلی بلند است نباید آن را داخل شلوار کنید. تی شرت باید کمی پایین‌تر از دور کمر شما قرار بگیرد. هر چیزی که از این مقدار پایین‌تر باشد بلند است و اگر بالاتر بایستد برایتان کوتاه است.

نکته دوم برای لباس پوشیدن در بهار توجه به جنس پارچه است. معمولا پارچه لباس‌های فصل سرد پشمی است و کلفت تر، اما لباس‌های فصل‌های خنک‌تر نخی است و تار و پودشان نازک‌تر است. به این ترتیب یادتان باشد که در فصل بهار باید لباس‌هایی انتخاب کنید که جنس پارچه شان مناسب فصل باشد.

فراموش نکنید هرگز یک لباس با پارچه خنک را با لباسی با پارچه گرم ست نکنید. مثلا شلوار مخمل گرم با پیراهن نازک تابستانی ترکیب مناسبی نیست. برای این که ناخودآگاه به اشتباه نیفتید یک راه این است که حتما لباس‌های زمستانه و بهاره را از هم جدا کنید و در کمد‌های جدا بگذارید تا مبادا یک روز از فرط عجله پیراهن پشمی را با شلوار کتان نازک بپوشید.

اگر شما لباس با رنگی که با پوستتان هماهنگی ندارد بپوشید، ممکن است چین و چروک‌ها و خط و خطوط چهره‌تان بیشتر به چشم بیایند یا رنگ پوستتان را زرد و مرده نشان دهند. لباس‌هایتان را در رنگ‌هایی انتخاب کنید که در آن با طراوت و سالم به نظر برسید. طراوت حرف اول را در فصل بهار می‌زند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید