ویدئو/ لحظه ربوده شدن دختر 4 ساله در بازار بلور فروش‌های تهران

در هشتم فروردین ماه سال جاری که هنوز چیزی از آن نگذشته است، دختر بچه ۴ ساله‌ای به نام نهال در خیابان صابونیان محله شوش، توسط فردی که برخی از احتمالات وی را کارتن‌خواب و بی‌خانمان برمی‌شمرَد، برای ساعاتی چند ربوده شده بود.

کد خبر : ۵۴۱۲۱
بازدید : ۹۱۴۷

بی‌گمان تا به حال نام محله شوش و هرندی به گوشتان خورده است. محله‌ای که سال‌های سال است با انواع و اقسام آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد، کارتن‌خوابی، فقر و کودکان کار روبرو است و در اثر همین آسیب‌های اجتماعی، جرائم مختلف چون سرقت، کودک‌ربایی، کودک‌آزاری و دیگر بزهکاری ها نیز در آن بیشتر از دیگر مناطق پایتخت به وقوع می‌پیوندد.

در هشتم فروردین ماه سال جاری که هنوز چیزی از آن نگذشته است، دختر بچه ۴ ساله‌ای به نام نهال در خیابان صابونیان محله شوش، توسط فردی که برخی از احتمالات وی را کارتن‌خواب و بی‌خانمان برمی‌شمرَد، برای ساعاتی چند ربوده شده بود.

نهال دختر بچه ۴ ساله‌ای است که در طول تعطیلات نوروز امسال به اتفاق خانواده‌اش به شهر تهران سفر کرده بود.

آن طور که یکی از بستگان نهال و خانواده اش می‌گوید: خانواده نهال به همراه این کودک و با بستگان خود و به قصد خرید و دید و بازدید از بازار Store بلورفروش‌ها واقع در محله شوش، به این بازار سر زده بودند. در جریان بازدید مغازه‌های بلور فروشی، نهال دست خود را برای چند ثانیه از دستان مادر جدا می‌کند و سرگرم تماشای وسایل پر زرق و برق مغازه‌های اطراف خود می‌شود.

در همین حین مرد جوانی که گویا از قبل در انتظار به وجود آمدن فرصتی برای ربودن نهال بوده است، به پیش آمده و دستان دختربچه را که مقداری طلا هم به همراه داشت، گرفته و پس از صحبت کوتاهی با زن و مرد جوان دیگری در همان حوالی، به سرعت از محل متواری می‌شود.

پس از مفقود شدن ناگهانی نهال و بی‌تابی و بی‌قراری مادر نهال، خیابان صابونیان که به همان محله بلور فروش ها مشهور است، در کمتر از چند دقیقه غلغله ای به پا شده و نیروهای انتظامی نیز برای بررسی حادثه Incident به سرعت در محل حاضر شدند.

پیدا شدن ردپای دخترک، در تصاویر دوربین‌های مداربسته مغازه یکی از کسبه

با حاضر شدن پلیس Police در صحنه وقوع کودک‌ربایی، سرنخ‌های احتمالی دنبال شده و فیلمی توسط یکی از کسبه ارائه شد که از لحظه ربوده شدن نهال حکایت داشت.

با به دست آمدن تصاویری مربوط به لحظات ربوده شدن نهال که به وسیله دوربین مداربسته یکی از مغازه‌های محدوده خیابان صابونیان ضبط شده بود، موضوع پیدا کردن نهال در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه در فاصله زمانی کمتر از ۴ ساعت نهال در حدود چند کوچه بالاتر از نقطه ای که ربوده شده بود، پیدا شد.

گویا شلوغ شدن محله و رسیدن نیروهای پلیس به آنجا، فرد آدم‌ربا را دچار وحشت کرده است و همین امر موجب شده بود تا پس از دزدیدن گردنبند طلای او، نهال را در کوچه پس کوچه‌های اطراف خیابان صابونیان رها کند.

پس از آن نیز پلیس نسبت به تحویل نهال به خانواده اش اقدام کرد و در کمتر از ۴ ساعت این دختر بچه را به آغوش آن‌ها باز گردانده است.

خوشبختانه نهال دختر ۴ ساله یزدی که نوروز امسال مهمان پایتخت بود، پس از پشت سر گذاشتن آن ساعت‌های پر استرس پیدا شد و او و خانواده‌اش با خوشحالی تهران را به مقصد یزد ترک کردند.

در این اتفاق بخت با نهال و خانواده اش یار بود و این کودک طی عملیات پلیس، در کوتاهترین زمان پیدا و به آن‌ها تحویل داده شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید