می‌باخ GLS علیه رولزرویس کولینان

می‌باخ GLS علیه رولزرویس کولینان

4 موتور الکتریکی که نیرویی معادل 780 اسب بخار در اختیار می‌باخ می‌گذارند این خودروی زیبا و گرانقیمت را قادر می‌سازند تا 300 کیلومتر برد داشته و در کمتر از 5 دقیقه هم برای پیمودن 100 کیلومتر شارژ شود.

کد خبر : ۵۵۵۲۴
بازدید : ۳۷۵۰

فرادید | مرسدس بنز اخیرا دست به تحرکات جدیدی در راستای توسعه برند می‌باخ زده و چند اتومبیل مفهومی را به عنوان خودروهای آینده می‌باخ در معرض دید علاقمندان خودرو گذاشته است. آخرین شاهکار این شرکت در نمایشگاه خودرو پکن 2018، یک اس‌یووی بزرگ و زیبا با ظاهری شبیه به سدان بود که بازخوردهای متفاوتی را برای مسئولان شرکت به ارمغان آورد.

می‌باخ GLS علیه رولزرویس کولینان

به گزارش فرادید ، به فاصله کوتاهی از این قضیه، می‌باخ طرح دوم خود برای شاسی‌بلندGLS را منتشر کرده که متفاوت از طرح اولیه است و خبر خوشایند اینکه هر دو مدل قرار است به خط تولید شرکت بروند. شرکت آلمانی می‌باخ که سازنده خودروهای سوپرلوکس است، با هدف رقابت با محصولات لوکس کلاس اس‌یووی تلاش دارد محصولاتی لوکس و بزرگ را با طراحی بدیع و تجهیزات و ایمنی عالی راهی بازارهای جهانی کند.

می‌باخ GLS علیه رولزرویس کولینان

می‌باخ که در روزهای گذشته از نمونه مفهومی خودروی جدید خود با ظاهری بین یک سدان و اس‌یووی پرده برداشته، اخیرا طرح جدیدی را ارائه کرده که قرار است با رولزرویس کولینان، بنتلی بنتایگا، پوشه کاین اس و لامبورگینی اروس به رقابت بپردازد. 4 موتور الکتریکی که نیرویی معادل 780 اسب بخار در اختیار می‌باخ می‌گذارند این خودروی زیبا و گرانقیمت را قادر می‌سازند تا 300 کیلومتر برد داشته و در کمتر از 5 دقیقه هم برای پیمودن 100 کیلومتر شارژ شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید