آدم‌ربایی برای ازدواج

کد خبر : ۵۵۷۴۳
بازدید : ۱۳۸۳

پسر جوان که عاشق خواهر دوستش شده بود وقتی بی‌توجهی او را دید تصمیم به آدم‌ربایی گرفت.

به گزارش «ایران»، چندی پیش دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدنش به دست یک پسر خبر داد.

وی گفت: پسری به نام «بهمن» مرا ربود، اما موفق شدم از دستش فرار کنم و از پلیس می‌خواهم کمکم کند. این دختر جوان در ادامه گفت: مدتی قبل خواهرم با پسر جوانی به نام بهمن در اینستاگرام آشنا شد، اما این پسر چندی بعد به من هم پیشنهاد دوستی داد. خیلی ناراحت شدم تا اینکه متوجه شدم ارتباط دوستی‌اش را با خواهرم تمام کرده است.


شیوا ادامه داد: بعد از مدتی پیام‌های بهمن در اینستاگرام و تلگرام به من شروع شد. هر بار به بهانه‌ای با من ارتباط برقرار می‌کرد و من تمام تلاشم را می‌کردم که به این پیام‌ها خاتمه دهم، اما او دست‌بردار نبود.
شماره او را بلاک می‌کردم و بهمن با شماره دیگری به من پیام می‌داد. از دست مزاحمت‌هایش خسته شده بودم، وقتی پیشنهاد داد یک بار او را ملاقات کنم و بعد همه ماجرا تمام شود قبول کردم. او گفته بود که یکسری عکس و فیلم از خواهرم دارد که می‌خواهد آن‌ها را به من بدهد. در پارکی نزدیکی خانه‌مان با او قرار گذاشتم.


زمانی که بهمن به محل قرار آمد به دروغ به من گفت: فیلم‌ها در خانه‌اش است و از من خواست همراه او به خانه‌اش بروم تا مدارکی را که از خواهرم در دست داشت بدهد. به ناچار قبول کردم و با او راهی خانه‌اش شدم، به محض ورود به خانه او مرا داخل اتاق انداخت و در را قفل کرد. من که تازه آن زمان از نیت شوم پسر جوان با خبر شده بودم شروع به سر و صدا کردم، ولی کسی صدایم را نشنید به همین دلیل تصمیم گرفتم از پنجره فرار کنم. خوشبختانه خانه طبقه اول بود و توانستم از پنجره فرار کنم و با پلیس تماس بگیرم.


با شکایت دختر جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز و پسر جوان دستگیر شد. بهمن زمانی که در مقابل تیم تحقیق قرار گرفت به آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: قصدم ربودن شیوا نبود، می‌خواستم با او ازدواج کنم، اما وقتی دیدم راضی نمی‌شود او را ربودم که کار به اینجا رسید.


بدین ترتیب پسر جوان بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید